
Obowiązki:
- Tworzenie, rozwój oraz wprowadzanie w życie strategii dotyczącej fundraisingu.
- Poszukiwanie potencjalnych darczyńców indywidualnych i biznesowych.
- Budowanie relacji z darczyńcami.
- Przygotowywanie planów oraz indywidualnych propozycji współpracy dopasowanych do potrzeb i specyfiki poszczególnych darczyńców.
- Współdziałanie z zespołem Centrum Twórczości.
- Zarządzanie współpracą z darczyńcami, m.in. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych, itp. prowadzenie baz danych).
Wymagania:
- Doświadczenie w dziedzinie fundraisingu i/lub sprzedaży bezpośredniej lub marketingu.
- Otwartość na kontakty i budowanie relacji.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz argumentacji.
- Umiejętność prezentacji.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
- Umiejętność redagowania tekstów (np. newsletterów, materiałów dla darczyńców).
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- Pomysłowość
- Motywacja do pracy w ngo.
Gwarantujemy:
• Satysfakcję ze współtworzenia wizerunku organizacji pozarządowej.
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w zakresie PR i fundraisingu.
• Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.
• Możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń
• Wybraną formę współpracy (umowa zlecenie/ umowa o pracę na ½ etatu lub etat (w połączeniu z innymi obowiązkami w fundacji))
• Zdobycie doświadczenia w istniejącej ponad 20 lat Organizacji realizującej ważne cele społeczne.
• Pracę w kreatywnym zespole.
• Niezbędne narzędzia pracy
Kontakt: rekrutacja@centrumtworczosci.pl