Skip to main content

Członkowie

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu liczy obecnie ponad 100 członków. Poniżej prezentujemy sylwetki niektórych z nich. Jeśli chcesz dołączyć do największej w Polsce sieci networkingowej skupionej wokół fundraisingu – zapisz się.

Agata Roczniak

Agata Roczniak

Agata Roczniak jest świeżo upieczoną Prezeską fundacji Diversum. Jest także inspiratorką, szczęśliwą żoną i matką i jak sama o sobie mówi modelką na emeryturze. Jest też osobą, która choruje na rdzeniowy zanik mięśni. Agata z ogromną otwartością opowiada o tym, jakie zachowania są wspierające w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami, ale także o tym co mogą wnieść takie osoby do naszych organizacji.

Katarzyna Fetter

Katarzyna Fetter

Założycielka i prezes Fundacji Pora na Seniora, prywatnie wnuczka Patrona, Józefa Fettera.

Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i sourcingu zdobyte podczas pracy w takich korporacjach jak Samsung Electronics Polska, Orange Polska, Technicolor i Thomson Multimedia. Z wykształcenia marketingowiec. Prywatnie aktywna wolontariuszka wspierająca warszawskich seniorów.

Jej marzeniem jest zmiana postrzegania wizerunku Seniora oraz tworzenie niebanalnych przestrzeni z bogatą ofertą edukacyjno-kulturalno-rozrywkową dla aktywnych z pokolenia Silver, ponieważ wierzy że nasze życie nie musi tracić smaku ani koloru z chwilą przejścia na emeryturę.

Małgorzata Kotowska

Małgorzata Kotowska

Trenerka i coach rozwoju osobistego, doradca zawodowy, konsultantka do spraw zatrudnienia w programach outplacementowych i pośrednik pracy.

Wieloletnie doświadczenie w zakresie szkoleń i doradztwa dla trzeciego sektora z zakresu: kompetencji społecznych, zarządzania, pracy zespołowej, fundraisingu, animacji środowiska i budowania partnerstw trójsektorowych.

Doświadczenie w koordynacji ogólnopolskich programów społecznych. Członek i doradca Zarządów w kilku organizacjach pozarządowych. Obecnie animator lokalny i doradca kluczowy w OWES „Razem – inicjatywy z obszaru ekonomii społecznej” od 2017 r.

Marcin Małecki

Absolwent CFR10

Marcin Małecki

Absolwent CFR10

Jestem certyfikowanym fundraiserem.

Od 2008 roku związany jestem z Polskim  Stowarzyszeniem na rzecz Osób
z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu., gdzie rozpocząłem przygodę
z pozyskiwaniem środków na działania prowadzone przez PSONI Koło w Zamościu, najpierw pisząc różne wnioski o granty. Jednak okazało się że trzeba podejmować inne działania żeby pozyskiwać środki i wtedy zainteresowałem się fundraisnigiem. Od około 2011 roku  zacząłem prowadzić różne działania fundraisngowe.

Od 2015 roku jestem koordynatorem Kampanii Kilometry Dobra.

Pracując w Stowarzyszeniu podnoszę swoje kwalifikacje z zakresu działań fundraisingowych  oraz działań związanych z promocją w social  mediach.

Jestem koordynatorem wielu projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie.

Poza działaniami na rzecz PSONI współpracuje z Stowarzyszeniem Na Rzecz Dzieci
i Młodzieży „JESTEM” z Hrubieszowa

Dla mnie w fundraisingu najważniejsze są relacje z innymi ludźmi.

Małgorzata Rawicka

Małgorzata Rawicka

Marketingowiec z wykształcenia, społecznik z powołania, zawsze pełna energii i z pozytywnym nastawieniem do życia. Od liceum związana z wolontariatem, zawodowo współpracowała m.in. z Fundacją Innowacji Wspierających Samodzielność NIEZALEŻNI z Sopotu oraz z Fundacją Dzieciom Niepełnosprawnym „Podaruj Uśmiech” z Gdyni. Jak mówi o sobie „Praca w trzecim sektorze pozwala mi łączyć wewnętrzną gotowość do pomagania innym i zmieniania świata na lepsze z naturalną potrzebą samorealizacji.” Prywatnie pasjonatka nurkowania i mama 2 córek.

Dorota Surma

Dorota Surma

Z sektorem pozarządowym związana od 2005 roku.  Początkowo koordynatorka projektów społecznych, obecnie członkini Zarządu, dyrektorka finansowa w Stowarzyszeniu Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP. 

Specjalizuje się w planowaniu strategii finansowych, zarządzaniu finansami NGOs, metodologii tworzenia projektów, ekonomii społecznej, fundraisingu, regrantingu. 

Certyfikowana trenerka Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia projektów, pozyskiwania środków finansowych, zarządzania finansami.

Asesorka w konkursach grantodawczych.

Współautorka publikacji pn. Zarządzanie organizacją pozarządową prowadzącą działalność gospodarczą. Rozdział dotyczący „Zarządzania finansami”. 

Założycielka i Prezeska lokalnej Fundacji „Zerknij Tu”, która działa na rzecz edukacji, kultury i rozwoju lokalnego rodzinnego miasta.

Marek Szymański

Marek Szymański

Zaangażowany w działalność społeczną w ramach prowadzonej Fundacji Kamienica1. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji wydarzeń kulturalno-rozrywkowych oraz sportowo-rekreacyjnych. Jest pomysłodawcą projektu edukacyjnego pod nazwą “Gotowi do lotu” realizowanego z wykorzystaniem mini-dronów, a także założycielem grupy Roundnet Szczecin popularyzującej grę Roundnet.

Natalia Wiewióra

Absolwentka CFR10

Natalia Wiewióra

Absolwentka CFR10

Kierownik działu fundraisingu Fundacji Rodzina w Służbie Człowieka; certyfikowany fundraiser; trener i konsultant fundraisingu; członek John Maxwell Team Poland; z wykształcenia pedagog, oligofrenopedagog i terapeuta zajęciowy osób z niepełnosprawnością. Organizatorka licznych działań charytatywnych, koordynator wolontariatu, od ponad dziesięciu lat współpracująca z organizacjami pozarządowymi w charakterze konsultanta. Łącząc doświadczenia z zakresu pedagogiki i fundraisingu, prowadzi szkolenia dla nauczycieli, rodziców oraz wolontariuszy i pracowników trzeciego sektora. W trakcie certyfikacji na trenera biznesu.

Robert Kawałko

Prezes

Robert Kawałko

Prezes

Prezes oraz inicjator Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu (EFA).  Prezes i założyciel fundacji Polski Instytut Filantropii, twórca idei polskiej kampanii Dobry Testament oraz Kilometry Dobra.

Trener fundraisingu, mentor, ekspert ds. zarządzania i PR. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendysta Uniwersytetu Fryburskiego w Szwajcarii. Kierował działami marketingu kolejno w dwóch firmach z branży IT, a od 2001 jest fundraiserem organizacji pozarządowych.

Prowadzi firmę doradczą specjalizującą się w PR, fundraisingu, szkoleniach i doradzaniu organizacjom. Współtworzył wiele kampanii dobroczynnych i doradzał przy ich wdrażaniu. Jest autorem licznych publikacji na temat fundraisingu i zarządzania organizacjami.

Bohdan Aniszczyk

Członek Komisji Etyki

Bohdan Aniszczyk

Członek Komisji Etyki

Bohdan Aniszczyk umiejętnie połączył karierę fundraisera i menadżera trzeciego sektora z działalnością naukową i publiczną. Był przewodniczącym Rady Miejskiej Wrocławia. Pełnił funkcję przewodniczącego zarządu głównego Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta, został również wielokrotnie odznaczony za swoje wysiłki i starania na rzecz osób ubogich i chorych. Jednocześnie rozwijał on swoją karierę naukową — jako matematyk, który habilitację z tej dziedziny uzyskał w Polskiej Akademii Nauk.

Jacek Broda

Jacek Broda

Fundraiser, od ponad 10 lat związany z organizacjami pozarządowymi. Dba o ich niezależność i stabilność finansową. Na co dzień odpowiada za nawiązywanie i podtrzymywanie trwałych relacji z darczyńcami, a także koordynuje i zarządza działaniami fundraisingowymi w Stowarzyszeniu Wikimedia Polska.

Magdalena Brzeska

Magdalena Brzeska

Od 17 lat związana z branżą marketingu precyzyjnego, specjalizuje się w obszarze baz danych do komunikacji marketingowej i fundraisingowej. Prezes zarządu Axcelo / driven by data oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Od 2004 r. wspiera fundacje przy pozyskiwaniu nowych darczyńców i zgłębianiu wiedzy o nich.

Karolina Kanar-Kossobudzka

Karolina Kanar-Kossobudzka

Certyfikowana trenerka PSF, od kilkunastu lat skutecznie łączy biznes z trzecim sektorem. Była fundraiserką w Centrum Nauki Kopernik, pracowała też m.in. w Fundacji Fundusz Współpracy, Fundacji Orange, Fundacji Aviva i Przestrzeni from Facebook. Obecnie jest ekspertką ds. CSR w Allegro. Przygotowywała i realizowała projekty edukacyjne, społeczne i kulturalne zarówno w Polsce, jak i za granicą, pozyskując środki finansowe na ich realizację, koordynując pracę zespołów projektowych oraz współpracę z różnymi partnerami społecznymi. Pasjonatka zarządzania projektami i narzędzi cyfrowych.

Paulina Piórkowska

Absolwentka CFR3

Paulina Piórkowska

Absolwentka CFR3

Certyfikowany trener fundraisingu, fundraiser, doradca organizacji pozarządowych, członek PSF od 2007. Specjalizuje się w profesjonalnym i etycznym pozyskiwaniu funduszy dla organizacji pozarządowych. Szkoli z technik marketingowych, komunikacyjnych, social media. Współautorka podręcznika Fundraising. Teoria i Praktyka, autorka publikacji branżowych.

Obecnie pracuje na stanowisku koordynatora ds. fundraisingu indywidualnego w Fundacji DKMS.
W latach poprzednich współpracowała jako fundraiser i doradca z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

Inicjatorka wdrożenia systemu CRM w organizacjach pozarządowych.

Dominika Langer-Gniłka

Członek Komisji Etyki

Dominika Langer-Gniłka

Członek Komisji Etyki

Dominika od 12 lat pracuje w Stowarzyszeniu Wiosna, gdzie odpowiada za stabilność finansową organizacji oraz pozyskiwanie funduszy na rozwój SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Posiada też kilkuletnie doświadczenie pracy w sektorze biznesowym, z którego odeszła w roku 2007, realizując życiowe marzenie rocznej podróży dookoła świata.

Certyfikowany Marketer (CIM – Professional Diploma in Marketing), absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (Studia Europejskie). Ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Biznesu (Akademia Leona Koźmińskiego) i  Zarządzania Projektami (Wyższa Szkoła Europejska).

Swój zawód traktuje jako misję, której zadaniem jest realizacja dobra i celu społecznego organizacji,  by ten nie pozostał,  jak mówi „w sferze marzeń”. Cechami, którymi według niej powinien odznaczać się fundraiser to otwartość na drugiego człowieka, umiejętność słuchania i dobra organizacja własnej pracy. Jak wskazuje – ciągła nauka i doskonalenie samego siebie pozwalają lepiej rozumieć darczyńców i zachęcać ich do zaangażowania,  promowania idei czynienia dobra. Dominika zwraca uwagę, że kluczowe w pracy fundraisera jest myślenie długofalowe i „nie palenie za sobą mostów”. Podkreśla, że zawód fundraisera jest dla tych, którzy nie boją się brania odpowiedzialności i wierzą w misję swojej organizacji – ważne jest bycie autentycznym w tym, do czego się zaprasza. Możliwość spotykania i budowania relacji z darczyńcami, a także poszerzanie własnych horyzontów, to najpiękniejsze doznania z pracy w tym zawodzie. Za swój największy sukces uważa pozyskanie partnera strategicznego dla Akademii Przyszłości – firmy TK Maxx. Na pytanie o typowy dzień z życia fundraisera, odpowiada: „nie mam”, a satysfakcja i radość tych, którym dzięki zebranym środkom, pomogła Szlachetna Paczka oraz Akademia Przyszłości,  to najpiękniejsze efekty jej pracy. Jak zaznacza – najważniejszy jest w życiu balans, gdyż łatwo wpaść w pracoholizm, dlatego w wolnym czasie wybiera aktywne spędzanie czasu z mężem i dziećmi – góry, rowery, żagle, podróże  – to, co pozwala złapać dystans i „zejść na ziemię”.

Jerzy Mika

Jerzy Mika

Wykładowca i trener. Związany z organizacjami i instytucjami społecznymi od wielu lat. Redaktor podręcznika Fundraising. Teoria i praktyka. Współpracownik i organizator stowarzyszeń przedsiębiorców. Wdrażał kształcenie naprzemienne w środowisku przemysłowym oraz akademickim w Polsce.

Agata Papierz

Absolwentka CFR4

Agata Papierz

Absolwentka CFR4

Trener, certyfikowany fundraiser. Prelegentka w Open Doors Polska oraz współpracownik Caritas Archidiecezji Białostockiej, gdzie przez prawie 10 lat pozyskiwała środki na działalność oraz pełniła rolę rzecznika prasowego. Koordynatorka diecezjalna programu Caritas Laudato si, w którym w latach 2020/2021 zrealizowała kilkadziesiąt projektów ekologicznych w szkołach i parafiach. Przez trzy lata była menadżerem kampanii „Kilometry dobra”, dwukrotnie zdobyła dla swojej organizacji tytuł Mistrza Świata w Dobroci. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie i Uniwersytetu w Białymstoku.

Wojciech Przybysz

Wojciech Przybysz

Fundraiser, trener i konsultant fundraisingu, streetworker. Na co dzień pracuje na rzecz dzieci i młodzieży z ulic i podwórek. Od 10 lat prowadzi Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży WĘDKA im. każdego Człowieka. Jest Członkiem Rady Ekspertów przy Rzeczniku Praw Dziecka. Przez wiele lat pracownik korporacyjny i właściciel firmy geologicznej.

Bazując na 10 latach pozyskiwania środków na działanie Stowarzyszenia, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń fundraisingowych dla organizacji pracujących na rzecz dzieci i młodzieży.

Jest pomysłodawcą wielu autorskich programów, m.in.: TATO – być mężczyzną, 7DNI – debaty w duchu Porozumienia bez przemocy, 4NGO – sieciowanie 3 sektorów gospodarki, Dzieci Sieci, OK.NO, SzafoDzielnia i inne.

Za swoją pracę wraz z zespołem uhonorowany m.in. nagrodami: Rodzynki z pozarządówki, Stalowy Anioł, Nagroda Marszałka i Zarządu Województwa, Toruński Anioł, Nagroda Prezydenta Torunia, Kryształowe Serce, nominowany do Osobowości Roku, ale najbardziej ceni sobie laurki od swoich podopiecznych z WĘDKI.

Studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Bliska jest mu maksyma: „Kto chce, ten szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów”.

Michał Sternicki

Michał Sternicki

Certyfikowany Trener Fundraisingu, fundraiser, muzyk, pedagog.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, przewodniczący Komisji Etyki. Organizator szkoleń oraz Międzynarodowych Konferencji Fundraisingu. Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie. Pracował w Operze Krakowskiej jako skrzypek i fundraiser!

Czynny instruktor ZHR oraz Członek Centrum Projektów Artystycznych. Od 2009 r. członek Społecznego Komitetu Odnowy Zabytków Krakowa (SKOZK).

Obecnie zaangażowany w rozwój prywatnej edukacji. Entuzjasta szkoły w lesie, tutoringu, homeschoolingu, procesów personalizacji kształcenia i edukacji zróżnicowanej oraz fundraisingu dla edukacji.

Szczęśliwy mąż i tato trójki dzieci. Gra w zespole kameralnym Cracovie Ensemble. Praktykuje kaligrafię historyczną, czyta – również komiksy, gotuje – również w kuchni.

Anna Szewczyk

Anna Szewczyk

Certyfikowany trener i konsultant fundraisingu, fundraiser w Fundacji POCIECHA. Socjoterapeuta. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pisaniu i koordynowaniu projektów unijnych.

W życiu zawodowym łączy potrzeby dzieci z ogromnym sercem Darczyńców.

Ilona Trojnar

Absolwentka CFR4

Ilona Trojnar

Absolwentka CFR4

Od 2005 r. zaangażowana w działalność społeczną, pozyskuje środki finansowe dla organizacji pozarządowych. Aktualnie ekspert w ramach projektu pt. „Szkoła Fundraiserów NGO w województwie lubelskim”, realizowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014-2020 (Priorytet 4. Silne organizacje pozarządowe, Kierunek działania: 1. Zwiększanie kompetencji organizacji obywatelskich). Od 2017 r. jest Dyrektorem Programowym Caritas Diecezji Siedleckiej (CDS). Pracuje nad podniesieniem kompetencji i profesjonalizacją w zakresie zarządzania organizacją pozarządową, opracowuje programy wsparcia i zadnia publiczne, bierze czynny udział w zarządzaniu projektami,  personelem i współpracą z wolontariuszami. Odpowiada za finansowanie bieżącej działalności, komunikację i efektywna współpracę pomiędzy pracownikami, troszczy się właściwe relacje z mediami oraz administracją publiczną. W 2019 roku prowadziła zajęcia nt. fundraisingu w ramach Działalności Mobilnego Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży, będącego częścią projektu „Profilaktyka zdrowia psychicznego – myślimy pozytywnie. Prowadzenie działań na rzecz upowszechniania wiedzy na temat zdrowia psychicznego i jego uwarunkowań, kształtowanie przekonań, postaw, zachowań i stylu życia wspierającego zdrowie psychiczne, rozwijania umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zagrażających zdrowiu psychicznemu, przeciwdziałanie seksualizacji dzieci i młodzieży – w szczególności przez prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych” – moduły I, II i IV z Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016 – 2020 (dalej „Projekt”) na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. W 2018 r. prowadziła warsztat „Jak pozyskiwać darczyńców- fundraising w praktyce” na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach IV Forum Organizacji Młodzieżowych „Wspólnie Dla Przyszłości”.

W latach 2013-2016 pełniła funkcje kierownika Biura Zarządu Caritas Diecezji Siedleckiej, Asystentki Dyrektora CDS, księgowej oraz koordynatora projektów. Realizowała programy z zakresu pomocy społecznej, edukacji, profilaktyki uzależnień, Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym Przestępstwem i Pomocy Postpenitencjarnej. W latach 2013-2014 efektywnie koordynowała Centrum Wsparcia dla Organizacji Pozarządowych w Siedlcach. Od 2014 r. do 2016 r. była Z-ca Przewodniczącego Prezydium Krajowej Rady Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży (KSM) a następnie objęła stanowisko Przewodniczącego Prezydium Krajowej Rady KSM (2016-2018). W 2016 r. organizowała i prowadzenia Kongres Młodzieży Polonijnej. W latach 2015-2017 była sekretarzem Rady Organizacji Pozarządowych Miasta Siedlce i Powiatu Siedleckiego. Od 2005r do 2007 r. Sekretarz Zarządu Diecezjalnego KSM Diecezji Siedleckiej, a następie Prezes Zarządu Diecezjalnego KSM Diecezji Siedleckiej (2007- 2016).

Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu organizacją pozarządową. Potrafi inspirować i motywować do działania dzieci i młodzież, pozyskiwać i rozliczać dotacje, zarządzać projektami lokalnymi i ogólnopolskimi, organizować i prowadzić szkolenia oraz obozy dla dzieci i młodzieży. Znakomicie radzi sobie z organizacją dużych imprez kulturalnych, festiwali  i programów patriotycznych, edukacyjnych i profilaktycznych. Potrafi nawiązać i utrzymać współpracę z administracją publiczną, mediami, ośrodkami kultury, firmami i organizacjami pozarządowymi. Doskonale radzi sobie z administracją stron internetowych, przygotowywaniem materiałów informacyjnych i promocyjnych. Jest autorką wielu projektów wśród których znalazły się miedzy innymi te skierowane do dzieci i młodzieży, osób pokrzywdzonych przestępstwem oraz więźniów. Ukończyła m.in. następujące kursy i szkolenia:

  • 2016 Szkolenie „Polityka rachunkowości i podatki 2016 r. w organizacjach społecznych
    i kościelnych osobach prawnych”, Szkolenie na temat tworzenia międzynarodowych projektów edukacyjnych i pozyskiwania środków na ich realizację z programów: Erasmus + Młodzież oraz Edukacja dorosłych, eTwinning, polsko-litewskiej i polsko-ukraińskiej współpracy; udział w V Kongresie Pozyskiwania Funduszy „Dokąd zmierza 1% podatku?”;
  • 2015 Warsztaty- szkolenie „Tama- przeciwko uzależnieniu od narkotyków”; Szkolenie „Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży miejscem przygotowania młodzieży
    do pełnienia funkcji społecznych”; Udział w 9. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu w Polsce; Kurs zawodowy Fundraiserów CFR5;
  • 2014 Szkolenie „Ochrona danych osobowych w projektach PO KL”; kurs „Specjalista ds. rozliczeń funduszy unijnych”, „Specjalista ds. funduszy unijnych”, szkolenie „Jak przygotować dobry projekt do PO FIO 2014”; udział w 8. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu w Polsce; szkolenie „Zbiórki publiczne i nadzór nad organizacjami pozarządowymi”;
  • 2013 Szkolenie „Współpraca z mediami”, „Pozyskiwanie środków na działalność z wykorzystaniem akcji bezpośrednich”; Szkolenie „Granty i fundraising jako sposoby finansowania inicjatyw ekonomii społecznej”;
  • 2012 Szkolenie „Planowanie strategiczne w organizacji pozarządowej”; Warsztaty wspierające dla rodzin i opiekunów w ramach projektu „Wsparcie osób niewidomych na rynku pracy III”;
  • 2010 Szkolenie „Księgowość w organizacji pozarządowej”, „Zarządzanie organizacją pozarządową”;
  • 2008 Szkolenia w ramach projektu „Bóg Rzeka Życia- edukacja dla młodzieży, młodzież
    dla ekorozwoju”: Zarządzanie środowiskiem, Ekologia i Edukacja Ekologiczna, Rolnictwo Ekologiczne, Ekoturystyka;

Mirella Panek-Owsiańska

Mirella Panek-Owsiańska

Ekspertka CSR/ESG, komunikacji społecznej i fundraisingu. Wieloletnia prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautorka projektu Startupy Pozytywnego Wpływu, była rzeczniczka prasowa Amnesty International w Polsce, jedna z założycielek fundacji Kosmos dla Dziewczynek. Konsultantka i trenerka w wielu projektach związanych z fundraisingiem, innowacjami społecznymi i wpływem społecznym. Inicjatorka projektów dla kobiet, mentorka, blogerka, jurorka konkursów poświęconych komunikacji i społecznej odpowiedzialności biznesu, wykładowczyni akademicka. Wspiera organizacje społeczne w przygotowaniu strategii fundraisingowych, prowadzi warsztaty, szkolenie i konsultacje. Posiada długoletnie doświadczenie współpracy z biznesem, sektorem publicznym i NGO.

Hanna Wesołowska-Starzec

Absolwentka CFR10

Hanna Wesołowska-Starzec

Absolwentka CFR10

Ekspert ds. komunikacji i PR, fundraiser, kierownik projektów, wykładowca uniwersytecki. Trener i konsultant Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.
Oprócz współpracy z PSF od 13 lat związana z Zakonem Maltańskim: kieruje działem Komunikacji i PR oraz zarządza ogólnopolskim projektem społecznym Opłatek Maltański w Fundacji Polskich Kawalerów Maltańskich w Krakowie.
Doświadczenie trenerskie zdobywała w Shell Polska oraz American Express Bank w Wiedniu. Ukończyła studia na Wydziale Filozofii UPJPII oraz w Instytucie Socjologii UJ. Tytuł Doktora Nauk Humanistycznych otrzymała w 2013 roku. Studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Ludźmi zrealizowała na AGH w Krakowie (specjalizacja CSR).
Żona i mama 3 dzieci, zaangażowana w promowanie i etyczne pozyskiwanie funduszy na szczytne cele. Odznaczona Brązowym Krzyżem Zasługi oraz Srebrnym Medalem Pro Merito Melitensi.

Anna Małczuk – Wakulińska

Anna Małczuk – Wakulińska

Doktor nauk humanistycznych. Absolwentka studiów podyplomowych: Menedżer Kultury na SGH oraz Zarządzanie Projektami Finansowanymi ze środków UE na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła liczne kursy i szkolenia w zakresie pozyskiwania środków dla kultury, edukacji oraz nauki. Posiada duże doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych środków dla fundacji, stowarzyszeń i grup nieformalnych, oraz instytucji publicznych.

Krzysztof Moszyński

Krzysztof Moszyński

Członek Stowarzyszenia Libertariańskiego, wiceprezes TKL KoLiber, założyciel Live and Let Live Polska. Absolwent japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, stypendysta Kyōto Kyōiku Daigaku i stażysta Center for the Study of Economic Liberty. Poza działaniem w sferze pozarządowej, Krzysztof jest również tłumaczem języka japońskiego oraz programistą Javascript w technologiach Node.js i React.

Piotr Czubaty

Absolwent CFR11

Piotr Czubaty

Absolwent CFR11

Piotr Czubaty to trener i wykładowca, ekspert ds. zarządzania zgodnością w zakresie ochrony danych osobowych. Członek Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Jako doradca zapraszany przez liczne organizacje pozarządowe oraz instytucje publiczne. Autor książki „RODO: obowiązki pracodawcy. Praktyczny poradnik ze wzorami” oraz licznych publikacji w prasie branżowej.

Monika Peciak

Monika Peciak

Od 2021 Członek Komisji Rewizyjnej Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży Diecezji Tarnowskiej, a od 2019 Członek Kierownictwa Oddziału w Nowym Sączu. Studentka dietetyki, wolontariusz w Fundacji Głód(nie)Nażarty.

Joanna Raczyńska

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej / Absolwentka CFR10

Joanna Raczyńska

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej / Absolwentka CFR10

Joanna od 6 lat jest wiceprezeską Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Czynnie uczestniczy w cudownym przedsięwzięciu jakim jest budowa najpiękniejszego, stacjonarnego hospicjum w Pogorzelicach. Jest również certyfikowaną fundraiserką, trenerką i konsultantką fundraisingu.

Od 7 lat Joanna zawodowo jest menagerką placówek bankowych. Skutecznie rozwija innych. Dodaje im skrzydeł, by mogli polecieć tam, dokąd chcą i osiągać wyznaczone cele. Kształci leaderów, jest mentorem dla menagerów. W czym czuje się najbardziej skuteczna? Otóż w zarządzaniu zespołem i organizacją oraz zarządzaniu kryzysowym. Pracuje z ludźmi na ich zasobach.

Magdalena Tyrała

Absolwentka CFR10

Magdalena Tyrała

Absolwentka CFR10

Absolwentka socjologii UMK w Toruniu i seksuologii UAM w Poznaniu. Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem, najpierw radiowa (Eska Rock Kraków), a następnie internetowa (portal Interia.pl). Od wielu lat prowadzi “Szkołę bliskości”, poradnictwo seksuologiczne dla par. Od 11 lat również rzecznik prasowy i PR-owiec w Fundacji Psi Los. Właśnie wolontariat w fundacji skłonił ją do wzięcia udziału w kursie CRF11, dzięki czemu jest certyfikowaną fundraiserką. Od niedawna zdobyte doświadczenie wykorzystuje w pracy na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu jako specjalistka ds. PR-u i komunikacji.

Dobrosława Gogłoza

Dobrosława Gogłoza

Dobrosława Gogłoza jest dyrektor zarządzającą serwisu crowdfundingowego Pomagam.pl. Była założycielką i wieloletnią prezeską Stowarzyszenia Otwarte Klatki, które pod jej przewodnictwem wyrosło na międzynarodową organizację prowadzącą kampanie i działania fundraisingowe w wielu krajach europejskich. Założyła również agencję marketingową All Hands, która specjalizuje się w komunikacji firm i projektów, które mają pozytywny wpływ na świat. Ma wiele lat doświadczenia w budowaniu strategii organizacji i kampanii komunikacyjnych, tworzeniu misji i wizji oraz efektywnych struktur organizacyjnych.

Joanna Stadler

Joanna Stadler

Wice Prezes Puławskiego Stowarzyszenia Ochrony Zdrowia Psychicznego, Prezes Fundacji Spójnia,
działającej na rzecz osób, które na wskutek problemów emocjonalnych. kryzysów życiowych,
zaburzeń psychicznych lub niepełnosprawności nie są w stanie prowadzić w pełni samodzielnego ,
niezależnego i satysfakcjonującego życia.

Zawodowo od 5 lat Kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej, wspierającego rehabilitację
społeczną, zawodową i medyczną osób niepełnosprawnych. Od 6 lat wolontariuszka Szlachetnej
Paczki, Wice Lider Regionu Puławy.

Prywatnie pasjonatka rękodzieła, drewno i żywica to materiały z których tworzę niepowtarzalne
wyroby. Dodatkowo lubię” dawać nowe życie, starym meblom”.

Maria (Maya) Olszewska

Maria (Maya) Olszewska

Trenerka fundraisingu. Autorka wydanego przez NGO.PL e-booka „Narzędzia fundraisingu w Polsce” (2020). W praktyce doradczej w pierwszej kolejności wspiera polskie Społeczniczki i Społeczników w znalezieniu sposobu niezależnego finansowania organizacji pozarządowych. Współpracuje również z fundacjami i stowarzyszeniami z Europy Wschodniej i Zachodniej w językach angielskim i włoskim. Od 2013 r. prowadzi firmę doradczą MjjO. Wraz z Zespołem specjalistów projektuje komunikację fundraisingową, w tym pomaga w tworzeniu stron zbiórkowych. W komunikacji misji poszczególnych organizacji zawsze odnosi się do wartości istotnych dla ludzi, którzy je budują. Od 2019 r. prowadzi autorskie spotkania FB Live pt. Fundraisingowy ekspres kawowy, podczas których dzieli się doświadczeniem i wiedzą z dziedziny fundraisingu.

Alena Androsik

Alena Androsik

Z pochodzenia Białorusinka, ze Chrztu św. grekokatoliczka, z wykształcenia teolog moralista, z charakteru „rzecznik” (INFJ). Z sektorem pozarządowym związana od czasów liceum: wpierw jako wolontariusz organizacji ochrony zwierząt w Mińsku, potem członek Koła Naukowego Teologów KUL, pracownik Katolickiego Stowarzyszenia „Civitas Christiana” i wreszcie współfundator i Prezes Zarządu Fundacji Sal Terrae promującej i wspierającej Tradycję katolicką. Pracuje w projekcie „Theo-Logos” w Bibliotece KUL oraz prowadzi własną działalność w zakresie korekt i tłumaczeń. W wolnym czasie marzy o górach i czasem po nich chodzi.

Eliza Cyfra-Bojko

Eliza Cyfra-Bojko

Pracuje jako instruktor terapii zajęciowej w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Janowicy w placówce Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Łęcznej od 2014 roku. Od 2018 r. prowadz1 Kampanię Kilometry Dobra, gdzie razem z uczestnikami WTZ, poprzez prezentacje artystyczne, zbieramy fundusze na rozbudowę placówki o mieszkania wspomagana/chronione dla osób z niepełnosprawnością. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu internetowej zbiórki osobistej. Prywatnie mama małej Zosi i żona Tomka. Zainteresowania: rozwój osobisty, budowanie marki osobistej, wierzenia i obyczaje w dawnej Polsce, kulinaria. Pasja: Rekonstruktorka historyczna, głównie wiek XVII, choć też i inne epoki historyczne, członek Towarzystwa Szabli i Miecza w Zamościu

Alicja Poślednik

Alicja Poślednik

Prezes Stowarzyszenia Sportowego Sport Team, sekretarz Stowarzyszenia na rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „Inspiracje”. Interesuje się tematyką organizacji pozarządowych, szczególnie w kontekście budowania relacji i marketingu relacji. Jako była menadżerka sportowa i obecnie osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie środków finansowych posiada doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów ze sponsorami i darczyńcami.

Karolina Habryło

Absolwentka CFR12

Karolina Habryło

Absolwentka CFR12

Wiceprezeska zarządu Fundacji Pomost, trenerka, specjalistka readaptacji. Koordynuje pracę zespołu odpowiedzialnego za projekty fundacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu programów oraz warsztatów edukacyjnych, m.in. z zakresu profilaktyki, filozofii i sztuki. Studentka Psychologii SWPS, absolwentka Wiedzy o teatrze UJ oraz Holistycznej Szkoły Trenerów.

Magdalena Dworska

Magdalena Dworska

Inicjatorka, współzałożycielka, obecnie dyrektor ds. fundraisingu Fundacji Skarbowości im. Jana Pawła II, ogólnopolskiej OPP, która działa od 2000 roku wyłącznie w oparciu o projekty fundraisingowe inspirowane nauczaniem św. Jana Pawła II i dostarczające satysfakcji z pomagania. Tworzy i nadzoruje realizację projektów fundraisingowych konstruowanych w oparciu o doświadczenia zdobyte w USA i we współpracy z organizacjami międzynarodowymi – m.in.: British Poles – Pomnik Andersa, Haart Poland – Serce dla Afryki  oraz biznesem w ramach CSR – m.in.: Ciepłe serce – Kurtko śpiwory dla ubogich i bezdomnych, Litry Dobra. Współtworzy merytorycznie i wdraża nowoczesne narzędzia usprawniające działanie organizacji m.in. CRM „Solution” – autorski, modułowy program systemowej obsługi i zarządzania organizacją pozarządową, „Pomoc od serca” – profesjonalny portal zbiórek dobroczynnych i kampanii społecznych, „Pomoc od serca – Aukcje na rzecz Podopiecznych i projektów społecznych” – profesjonalny profil aukcyjny na FB. Prowadzi szkolenia z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – CSR dla firm oraz z fundraisingu przede wszystkim dla placówek oświatowych. Laureatka nagrody  „Stalowy Anioł” w „uznaniu zasług w rozwiązywaniu problemów społecznych oraz propagowaniu innowacyjnych form pracy w dziedzinie integracji i pomocy społecznej”.

Iwona Paszkiewicz

Iwona Paszkiewicz

Prezes Fundacji follow Me, prezes Związku Przedsiębiorców dla Biznesu oraz przewodnicząca Forum Rady Dialogu Spolecznego Business Centre Club. Realizuje kampanie społeczne.

Agnieszka Tobota

Agnieszka Tobota

Z wykształcenia i zamiłowania jest pedagogiem.  Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą i ich rodzinami, w tym dotkniętymi przemocą (ukończyła Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie). Prowadzi konsultacje indywidualne i warsztaty dotyczące profilaktyki przemocy, rodzicielskie grupy wsparcia, warsztaty dotyczące kompetencji wychowawczych i społecznych dla osób zagrożonych przemocą i wykluczeniem. Wspiera rodziny w radzeniu sobie z problemami opiekuńczo-wychowawczymi. W Fundacji zajmuje się kompleksową organizacją projektów, prowadzeniem warsztatów, udzielaniem porad osobom doświadczającym przemocy, współpracą z instytucjami publicznymi oraz firmami komercyjnymi. Członek zespołu interdyscyplinarnego w Markach. Członek Komisji Dialogu Społecznego w M.st. Warszawa ( ds. przemocy i dziecka, rodziny). Prywatnie – żona i mama trójki dzieci. Od ponad 10 lat wychowawca wypoczynków letnich dla dzieci, kierownik kolonii dla  podopiecznych z rodzin dysfunkcyjnych. Od 2019 roku prowadzi zajęcia dla dzieci w ramach międzynarodowego programu profilaktyki zdrowia psychicznego „Przyjaciele Zippiego”. Certyfikowany Trener Treningu Zastępowania Agresji (AMITY ART). Pomysłodawczyni i koordynator platform internetowych należących do Fundacji: www.przeciwprzemocy.pl; www.festiwalrodziny.pl; www.managernaobcasach.pl W ramach Grupy Fundamenti (marka Fundacji A.R.T.), www.fundamenti.pl, z pasją kreuje nowatorskie projekty szkoleniowe precyzyjnie dobrane do potrzeb klientów. Zajmuje się promocją nowatorskich koncepcji i pomysłów poprzez organizację konferencji i seminariów dla kadry zarządzającej firm i organizacji. W ostatnich latach dużym powodzeniem cieszą się organizowane przez nas eventy profilaktyczne, których ważnym elementem jest podnoszenie poziomu bezpieczeństwa w codziennym życiu. Nagrodzona „Kobiecym Laurem” za działalność dobroczynną przyznawanym przez portal Imperium Kobiet.

Michael Türk

Michael Türk

Jedyny członek PSF mieszkający na stałe w Niemczech. Doświadczony specjalista z udokumentowaną historią pracy w branży usług indywidualnych i rodzinnych. Wykwalifikowany w pracy dla organizacji non-profit, zarządzaniu wydarzeniami, wystąpieniach publicznych i pozyskiwaniu funduszy. Jest ekspertem ds. rozwoju biznesu. Ukończył Fundraising Akademie we Frankfurcie. Obecnie pracuje dla organizacji Brot für die Welt i Diakonie Katastrophenhilfe.

Do PSF należy od 2010 roku.

Luiza Sawicka-Hofstede

Absolwentka CFR12

Luiza Sawicka-Hofstede

Absolwentka CFR12

Lubię pracować projektowo i przyglądać się efektom tej pracy. Mam duże doświadczenie, którym chętnie dzielę się zarówno jako pracownik, jak i wolontariusz. Nie zostawiam sytuacji bez dopięcia jej na ostatni guzik. Zawsze znajdę radę czy rozwiązanie, nawet w skrajnie kryzysowych czy trudnych momentach.

Jestem właścicielką agencji eventowej WHY NOT i fundraiserką w Fundacji Auxilium z Bochni. Ukończyłam kurs CFR12.

Joanna Łukasik

Absolwentka CFR11

Joanna Łukasik

Absolwentka CFR11

Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie fortepianu prof. M.Koziaka. Pochodzi z rodziny muzyków, naukę gry rozpoczęła w wieku 5 lat. Od wczesnego dzieciństwa brała udział w licznych recitalach i koncertach promocyjnych. Swoją grę doskonaliła pod kierunkiem I Rolanowskiej, J.Łukowicza, W.Obidowicza, R.Baksta, M.Cieniawy i J. Gorbatego. Od czasu studiów koncertuje jako solistka i kameralistka biorąc udział w wielu prestiżowych festiwalach w Polsce i Europie. W swym dorobku posiada także nagrania dla Polskiego Radia i Telewizji Polskiej a także unikatowe nagrania CD z muzyką mało  znanych kompozytorów polskich m.in. Ignacego Krzyżanowskiego, Jana Kleczyńskiego,W. Każyńskiego oraz Józefa Ignacego Kraszewskiego (!)

Od wielu lat współpracuje także  z wieloma znakomitymi polskimi i zagranicznymi artystami zapraszając ich do swoich oryginalnych projektów koncertowych. Jednym z najświeższych dokonań był cykl koncertów z rzadko wykonywanymi kwartetami fortepianowymi W. Żeleńskiego i Z. Noskowskiego. Prowadzi także własną Agencję Artystyczną. Jest prezeską Polskiej Fundacji  Kultury i Rozwoju, która organizuje cenne i oryginalne projekty artystyczne w Polsce i Europie.

Absolwentka kursu CFR11, członkini PSF od 2021 roku.

Kamil Nawirski

Członek Komisji Rewizyjnej

Kamil Nawirski

Członek Komisji Rewizyjnej

Sekretarz Stowarzyszenia Absolwentów Politechniki Wrocławskiej.

Kamil jest związany z działalnością społeczną przy Politechnice Wrocławskiej i doradza innym uczelniom. Opiekuje się darczyńcami, którzy fundują stypendia, pomaga firmą we współpracy ze studentami.

Przez lata odpowiedzialny za program stypendialny dla studentów z niepełnosprawnością. Od 2017 r. jest opiekunem akcji Nocne Listowanie, w trakcie której uczestnicy piszą odręczne listy z prośbą, o wsparcie funduszu stypendialnego;

Koordynator spotkań, konferencji i wydarzeń m.in.: Forum Inżynierów Przyszłości, Festiwal Przedsiębiorczości PWrUP, Piwo Organizacji Studenckich; szkoleniowiec, konsultant i mentor dla studentów zaangażowanych w kołach naukowych, organizacjach i samorządów studenckich.

Paulina Surman

Absolwentka CFR11

Paulina Surman

Absolwentka CFR11

Po 10 latach pracy w dziale marketingu firmy Deloitte przeszła do 3. Sektora i podjęła pracę w zarządzie ​krakowskiego Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa “Tęcza”, którego była prezeską przez 3 lata. Obecnie pracuje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego jako zastępca dyrektora ds. promocji i marketingu regionu. W 2020 roku ukończyła Szkołę Trenerów i Konsultantów Fundraisingu PSF.

Emilia Walczewska

Przewodnicząca Komisji Etyki / Absolwentka CFR1

Emilia Walczewska

Przewodnicząca Komisji Etyki / Absolwentka CFR1

Absolwentka kursu CFR1, certyfikowana fundraiserka. Kieruje biurem Krakowskiego Oddziału Stowarzyszenia Architektów Rzeczypospolitej Polskiej. Jest organizatorką Konkursu Stypendium Twórcze SARP Oddział Kraków imienia profesora Bohdana Lisowskiego, które miało już 10 edycji.

Marta Szymańska-Leszczyńska

Marta Szymańska-Leszczyńska

Kierownik Działu Pozyskiwania FunduszyMuzeum Narodowym w Warszawie. Trenerka fundraisingu, członkini PSF od 2021 roku.

Przemysław Saczuk

Przemysław Saczuk

Jest prawdziwą lokomotywą i siłą napędową Fundacji Pro Aperte. Człowiek wielu talentów i zainteresowań.

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (studia magisterskie – matematyka stosowana). Umiejętności zdobywał także w Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET w Łodzi. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Łódzkim (zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz studia podyplomowe Business Controlling na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Brał udział w licznych szkoleniach z zakresu zarządzania organizacją pozarządową. Zdobył doświadczenie jako handlowiec, szkoleniowiec i nauczyciel. Był właścicielem firmy szkoleniowej, w ramach której doradzał firmom w kreatywnym rozwiązywaniu problemów. Prowadził także szkolenia, głównie z obszaru kreatywności, umiejętności miękkich i sprzedaży. Adresatami tych działań byli pracodawcy, pracownicy, nauczyciele, studenci i osoby bezrobotne.

Czas wolny od pracy spędza aktywnie. Uwielbia podróże, poznawanie nowych miejsc i nowych ludzi. Jego pasją od lat jest wędkarstwo. Najchętniej wypoczywa nad jeziorem lub w lesie na grzybobraniu. Jednak takich chwil ma niewiele ze względu na ciągłą pracę. Wychodzi z założenia, że zdobywanie wiedzy i samodoskonalenie są najlepszą inwestycją. Jego misją jest stwarzanie możliwości do rozwoju innych ludzi. Potrafi przekuć marzenia w czyny. W życiu kieruje się zasadą: ”Jeśli możesz coś zdziałać lub marzysz o tym, przystąp do dzieła. W odwadze jest geniusz, magia i siła” (W.H. Murray). Prywatnie mąż oraz tata dwójki urwisów: Marcela i Łucji.

Ewa Zygadło-Kozaczuk

Absolwentka CFR11

Ewa Zygadło-Kozaczuk

Absolwentka CFR11

Ściśle związana z branżą farmaceutyczną. Obecnie pracuje jako Menadżer ds. Współpracy Międzynarodowej w Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Swoją wiedzę nabyła podczas studiów na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, w Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia oraz University of San Jorge in Zaragoza w Hiszpanii. Jest absolwentką kursu CFR11.

Kasia Wierzbowska

Kasia Wierzbowska

Śmiało można stwierdzić, że jest kobietą sukcesu z krwi i kości. Współzałożycielka Klubu Inwestorek Indywidualnych, Fundacji K.I.D.S. | Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali |, Funduszu Venture Capital Black Swan, Współzałożycielka i CEO Foster Clinic, Założycielka i wieloletnia Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Inicjatorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W latach 2011-2013 wiceprezes zarządu PSF. Wolontariuszka i członkini wielu organizacji takich jak atypowi, COBIN Angels, czy Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. Wszechstronnie  utalentowana, posiada doświadczenie m.in. jako fundraiser, menadżer, strateg marketingowy i biznesowy. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Leadership Academy.

Justyna Florczak

Justyna Florczak

Senior Fundraiser w Fundacji Marka Kamińskiego oraz Członek grupy doradczej w Koalicji Liderzy Pro Bono. Wcześniej swoim uśmiechem obdarowywała podopiecznych Fundacji im. Józefa Fettera ,,Pora na Seniora” – również jako Fundraiser. Pracowała także na stanowisku Project Manager w Fundacji im. Lesława A. Pagi oraz jako Board Assistant w Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Ukończyła studia na Collegium Civitas na kierunku stosunki międzynarodowe oraz politologię w Wyższej Szkole Ekonomicznej ALMAMER. Posiada doświadczenie w koordynacji współpracy z partnerami, zarządzaniu projektami, imprezami oraz planowaniu strategicznym.

Monika Zielińska

Członkini Komisji Rewizyjnej

Monika Zielińska

Członkini Komisji Rewizyjnej

Z lubelskim Bractwem Miłosierdzia związana od 2014 roku, funkcję Prezesa Zarządu pełni od 2019 roku. Skończyła studia na Wydziale Ekonomicznym na Kierunku Finanse i Rachunkowość UMCS w Lublinie oraz Studia Wyższe na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie. Od dnia nominowania na Prezesa Zarządu cały czas podnosi swoje kompetencje managerskie – ukończyła Podyplomowe Studia Menadżerskie i MBA w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem społecznym, które realizowane były na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i  12-miesięczny program edukacyjny Liga NGOs realizowany przez Fundację Życie z Funduszu Sprawiedliwości. Prowadzi również biuro rachunkowe. W Bractwie Miłosierdzia  jest dla ludzi – wysłucha każdego, kto zmaga się z trudną sytuacją i zawsze robi wszystko, by nie pozostawić osoby potrzebujacej bez pomocy. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, a przywracanie godności ludziom to dla niej najwyższa wartość. Jest członkinią PSF od 2021 roku.

Ryszard Zdrojewski

Absolwent CFR10

Ryszard Zdrojewski

Absolwent CFR10

Certyfikowany fundraiser i trener fundraisingu. Absolwent CFR10 I Szkoły Trenerów i Konsultantów Fundraisingu. Absolwent Politechniki Gdańskiej (elektronika), Politechniki Koszalińskiej (marketing i zarządzanie, ekonomia, informatyka), Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie (planowanie i zarządzanie projektami UE, Executive MBA), Uniwersytetu im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (doradztwo zawodowe i personalne), Uniwersytetu Szczecińskiego (audyt i kontrola wewnętrzna). Pełnił funkcje m.in. Dyrektora Wydziału Rozwoju i Współpracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Prezesa Zarządu Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Przewodniczącego Komisji Turystyki Związku Miast Bałtyckich. Obecnie Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Zrównoważonego i Koszalińskiego Uniwersytetu Ludowego. Ekspert oceniający wnioski projektowe w kilku programach.

Karolina Kłos

Absolwentka CFR12

Karolina Kłos

Absolwentka CFR12

Z fundacją Centaurus jest związana od niemal 11 lat. Od 4 lat jest pracownikiem fundacji i robi to co sprawia jej największą radość – buduje relacje oraz o nie dba.

Olga Janaszek – Serafin

Olga Janaszek – Serafin

Od ponad 20 lat związana z trzecim sektorem. Członek Rady Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ i Fundacji OD-WAGA. W Fundacji PODAJ DALEJ odpowiada za pozyskiwanie funduszy od darczyńców indywidualnych i biznesu na projekty, które przekładają się na poprawę jakości życia osób z niepełnosprawnościami.

Rafał Rukat

Absolwent CFR12

Rafał Rukat

Absolwent CFR12

Fundraiser, absolwent CFR 12, z wykształcenia antropolog. Pracuje w Collegium Intermarium, jednej z niewielu uczelni w Polsce orientujących się na pozyskiwanie środków na działalność dzięki fundraisingowi.

Przemysław Wrona

Przemysław Wrona

Obecnie specjalista ds. sprzedaży w firmie SORGA. Posiada doświadczenie w budowaniu relacji z klientami, organizowaniu konferencji oraz szkoleń, zarządzaniu administracją nieruchomości. Był również fundraiserem w fundacji Głos dla Życia Studiował politologię na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Dariusz Tylek

Dariusz Tylek

Będąc członkiem zarządu gminy, radnym i pełnomocnikiem burmistrza, nabyłem doświadczenie na niwie samorządowej.  Miałem przyjemność pracy z osobami niepełnosprawnymi kierując Zakładem Aktywności Zawodowej, gdzie poznałem zagadnienia związane z rehabilitacją leczniczą, zawodową i społeczną. Pracowałem również w zarządzaniu kryzysowym, ukończyłem studia podyplomowe w tej dziedzinie. Od 18 lat jestem czynnym członkiem OSP, a przez 5 lat służyłem na podziale bojowym w PSP.

Natalia Wolanin

Natalia Wolanin

Jestem pianistką i studentką ostatniego roku studiów magisterskich Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, ale że zawsze ciągnęło mnie do organizacji, a w konsekwencji do jednoczenia ludzi wokół kultury, to jeszcze przed 22 rokiem życia założyłam wraz z mężem Fundację Rzeka EN.

Żaneta Gładysz

Żaneta Gładysz

Uczestniczka Zawodowego Kursu Fundraisera CFR12, związana z Fundacją na rzecz Ochrony Dóbr Kultury z Rybnika. Absolwentka UJ Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Amerykanistyki i Latynoamerykanistyki.  Wiele lat spędziła w działalności rodzinnej zarządzającej nieruchomościami i swego czasu związanej z branżą budowlaną. Dziś jako świeżynka spogląda na świat organizacji NGO – społecznych, zaangażowanych, non-profit. Zafascynowana postacią fundraisera – jako zawodowego pośrednika dobra.

Aleksandra Cieszyńska

Aleksandra Cieszyńska

Łączy pracę w trzecim sektorze z doświadczeniem w branży nieruchomości. Posiada też wieloletnie doświadczenie w administracji publicznej. Jestem menagerem w Stowarzyszeniu Otwarte Kaszuby i Fundacji Instytut Nowoczesnej Edukacji Kieruję się w życiu mottem ” Ważne jest, abyśmy zostawili po sobie okruchy szczęścia w sercach ludzi spotkanych na naszej drodze”

Ewa Smoleńska

Ewa Smoleńska

Muzyka była i jest najważniejszą wartością w moim życiu. Uczę się jej i studiuje od najmłodszych lat. Teraz uczę poznawania muzyki innych używając jej siły jako metafory życia i łączności między ludźmi. Zawsze się sprawdza. Jestem wykształconym muzykiem instrumentalistą, psychologiem muzyki, animatorką kultury i innowatorką społeczną. To ostatnie zadanie angażuje mnie teraz najbardziej. Wierzę, że fundraising pomoże mnie i organizacji, którą prowadzę na zmianę jakości pracy i wszechstronny rozwój na wszystkich polach. Prywatnie – urodziłam się w mieście, teraz mieszkam i pracuje koncepcyjnie na wsi. Mam troje dzieci, troje wnuków, dwa koty i psa. I oczywiście pszczoły.

Łukasz Janiszewski

Łukasz Janiszewski

Certyfikowany trener i konsultant fundraisingu. Trener wspomagania oświaty. Ekonomista, inżynier budownictwa, pedagog. Od ponad 7 lat Prezes Fundacji Aktywnego Kształcenia i Rekreacji SALIX, zajmującą się edukacją i wypoczynkiem dzieci i młodzieży. Instruktor sportu strzeleckiego i pierwszej pomocy.

Maciej Drygała

Maciej Drygała

Prezes Fundacji Pomoc Szkole. Ekspert w dziedzinie prawa podatkowego i rachunkowości. W latach 2018-2020 był wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu i jego księgowym. Przedsiębiorca prowadzący grupę przedsiębiorstw oraz dwie spółdzielnie.

Sylwia Guz

Sylwia Guz

Pracuje z ludźmi i ludzie są dla niej najważniejsi.
Od ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem projektami badawczymi, inwestycyjnymi, infrastrukturalnymi, społecznymi i edukacyjnymi. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów z doświadczaniem w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu projektów dla przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, szkół wyższych, jednostek sektora finansów publicznych, na łączną kwotę ponad 100 mln złotych.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Związku Pracodawców Ziemi Lubelskiej. Wykłada na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, m.in. z zakresu pozyskiwania funduszy i zarządzania projektami. Od lat związana z działalnością sektora pozarządowego. Społecznie wspiera lokalne organizacje i oddolne inicjatywy, działa na rzecz dzieci niepełnosprawnych i w trudnej sytuacji materialno-bytowej. Zawodowo wspiera rozwój polskich przedsiębiorców. Jest Dyrektorem Zarządzającym firmy produkującej sprzęt medyczny w dziedzinie neurologii.
Prywatnie mężatka, mama dwóch wspaniałych córek, posiadaczka psa i motocykla. Pasjonatka podróży i malowania żelazkiem.

Grzegorz Gruca

Grzegorz Gruca

Jeden z założycieli PSF. Swoją wiedzą wielokrotnie dzielił się na różnych konferencjach, webinariach, czy podczas szkoleń CFR. Wiceprezes Zarządu PAH, członek Zarządu od 1997 roku. Wspiera organizację w zakresie współpracy z partnerami instytucjonalnymi i biznesowymi. W latach 90. był koordynatorem ds. organizacji pozarządowych i współpracy z biurem łącznikowym Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych ds. Uchodźców w Warszawie. W 2011 roku został uhonorowany przez Ministra Spraw Zagranicznych odznaką Bene Merito przyznawaną za działalność wzmacniającą pozycję Polski na arenie międzynarodowej.

Dominika Habrat

Dominika Habrat

Od prawie 14 lat pracuje w Muzeum Narodowym w Krakowie, najpierw jako specjalistka w dziale komunikacji marketingowej, obecnie jako Pełnomocnik Dyrektora ds. Funduszy Sponsorskich. Wkłada wiele energii w to, aby rozruszać fundraising w branży muzealnej. Swoją wiedzę nabyła na Uniwersytecie Jagiellońskim podczas studiowania zarządzania kulturą oraz na Uniwersytecie Pedagogicznym gdzie ukończyła specjalizację edytorstwo na kierunku bibliotekoznawstwo i informację naukową.

Marek Ostafil

Marek Ostafil

Przedsiębiorca, menadżer, doradca i wykładowca. Współzałożyciel firmy Cyberus Labs, dostarczającej globalne rozwiązania w zakresie cyberbezpieczeństwa dla sytemów IT i IoT. Pomysłodawca Polskiego Klastra IoT &  AI – SINOTAIC, integratora rynku IoT w Polsce. Członek Grup Roboczych ds. cyberbezpieczeństwa przemysłu przy KPRM. Ekspert w zakresie cyberbezpieczeństwa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości, Instytutu Kościuszki. Prowadzi zajęcia z cyberbezpieczeństwa systemów IoT na Politechnice Śląskiej w Gliwicach, oraz w Katedrze Telekomunikacji AGH w Krakowie. Współtwórca koncepcji systemów cyberbezpieczeństwa dla systemów IoT, sieci przemysłowych i systemów NewSpace.

Agnieszka Wołodko

Wiceprezes

Agnieszka Wołodko

Wiceprezes

Pierwszy fundraiser w pogotowiu ratunkowym w Polsce. Posiada doświadczenie w projektach fundraisingowych, pozyskiwaniu środków zewnętrznych i organizowaniu akcji charytatywnych. Ma ponad 11-letnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej oraz we współpracy z instytucjami medycznymi. Współorganizatorka Pierwszego Europejskiego Forum Ratownictwa Medycznego. Panelistka podczas wydarzeń z zakresu ochrony zdrowia. Inicjatorka Akcji „Wspieram Pogotowie” oraz współorganizatorka pierwszej w Polsce akcji „Wolontariat w Pogotowiu”.  Ratowniczka KPP. Z wykształcenia kulturoznawca. Prywatnie mama dwójki dzieci i miłośniczka wycieczek górskich. Absolwentka kursu CFR13, certyfikowany fundraiser, członkini PSF od roku 2022.

Karolina Kucharuk

Karolina Kucharuk

Po latach pracy w redakcji, reklamie i marketingu postanowiła wykorzystać swoje umiejętności, by pomagać innym. Jako osoba niepełnosprawna wie, że zaangażowanie społeczne jest bardzo ważne, a sama niepełnosprawność nie ogranicza, lecz często dodaje skrzydeł. Przekonuje, że żyjąc świadomie, można zmieniać świat na lepsze, a budowanie relacji jest podstawą tych zmian.

Olga Tsiashkevich

Olga Tsiashkevich

Zaczynała w wieku 17 lat jako tłumacz i koordynator międzynarodowy dla Białoruskiego Teatru Wolnego, który opowiadał się za wolnością i przeciwko dyktaturze. W ramach pracy brała udział w licznych wyjazdach do krajów europejskich, Japonii i USA. Potem przez wiele lat pracowała jako niezależny tłumacz, aż poczuła, że chce zmienić karierę i zostać masażystą, a później osteopatą. Prowadzi niezależną praktykę i pomaga ludziom wrócić do swojego ciała i podnieść samoświadomość. Znajomość osteopatii nauczyła ją patrzeć na system jako całość i dostrzegać drobne szczegóły, które na tą całość wpływają. Mimo to jej droga wzywała ją do powrotu do sztuki i kultury, a także walki o wolność, zwłaszcza po wydarzeniach z 2020 roku na Białorusi. W trakcie tych wydarzeń odkryła, że muzyka klasyczna jest jednym z filarów, które pomogły jej przejść przez te mroczne czasy. Dlatego postanowiła wrócić na pole kultury jako orędownik muzyki klasycznej i białoruskiego dziedzictwa kulturowego, które jest obecnie zagrożone całkowitym zniszczeniem. Obecnie rozpoczyna pracę jako fundraiser dla Fundacji Volny Chor i jej inicjatywy InBelKult 2.0, która pomaga przetrwać kulturze białoruskiej i jej działaczom, którzy musieli opuścić Białoruś z powodu prześladowań przez władze.

Olga Fiedorowicz

Olga Fiedorowicz

Wolontariat sprawił, że pokochała świat organizacji pozarządowych. Od ponad 10 lat skutecznie łączy biznes z  NGO pozyskując finanse na szlachetne cele m.in. w SOS Wioskach Dziecięcych i Fundacji DKMS i Fundacji Dziecięca Fantazja. Obecnie jako Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu planuje kampanie, nadzoruje komunikację z darczyńcami regularnymi i sporadycznymi oraz szuka nowych możliwości pozyskania funduszy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Pro bono doradza osobom prywatnym jak skutecznie zebrać środki na leczenie.

Agnieszka Dąbrowska

Agnieszka Dąbrowska

Założycielka i Prezes fundacji Mętlik w Głowie, która holistycznie dba o zdrowie psychiczne dorosłych i młodzieży, edukuje oraz organizuje warsztaty, a także prowadzi kampanie społeczne. Perfekcyjna nieperfekcjonistka z głową pełną kreatywnych pomysłów. Ponad 20  lat doświadczenia w marketingu i Public Relations, w tym od 15 lat prowadzi własną agencję mediową. Swoją wiedzę zdobyła głównie w praktyce, która też pozwoliła jej ukształtować zdolności komunikacyjne. Laureatka wielu plebiscytów i wyróżnień biznesowych, ale najbliższa jej sercu jest statuetka Businesswoman Awards. Uważa, że podstawą sukcesu  jest wiara w realizowany projekt połączona z konsekwentnym realizowaniem wytyczonych celów. Ale przede wszystkim wrażliwa i empatyczna kobieta, która podobnie jak wielu z Was walczyła z przeciwnościami losu. Były zwycięstwa i porażki, wzloty i upadki. Dzisiaj jest pewna, że wszystko, co przeżyła było potrzebne, żeby mogła znaleźć się tu, gdzie jest i pomagać innym. Prywatnie uwielbia podróżowanie połączone z odkrywaniem ciekawych smaków i różnorodności lokalnych kuchni. Miłośniczka zdrowego jedzenia i fotografii kulinarnej.

Maciej Topczewski

CFR14

Maciej Topczewski

CFR14

Założyciel i prezes Working Dogs Foundation, uczestnik kursu CFR14.

Anna Wernio

CFR14

Anna Wernio

CFR14

Anna Wernio – fundraiser, trenerka, związana ze Stowarzyszeniem Rodzicielstwa Zastępczego Jedno Serce. Prywatnie mama 2 dzieci, z misją wspierania rodziców i rodziców zastępczych.

Agnieszka Gwóźdź

CFR14

Agnieszka Gwóźdź

CFR14

Fundraiserka katowickiego Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji i Rodziny Węgielek, uczestniczka kursu CFR14.

Aleksandra Kasprzak

CFR14

Aleksandra Kasprzak

CFR14

Prezes Fundacji Rozwoju Osobistego Narodowych Talentów, dyrektor Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zamościu, uczestniczka kursu CFR14.

Alina Drozd-Tereszkiewicz

CFR14

Alina Drozd-Tereszkiewicz

CFR14

Prezes Fundacji Forum Artis im. Marka Tracza, radca prawny, od 2005 roku związana z Agencją Artystyczną Pro Musica, koordynator projektów artystycznych i zagranicznych tras koncertowych, absolwentka politologii i prawa na Uniwersytecie Wrocławskim, studiów podyplomowych: Zarządzanie Międzykulturowe UE-Chiny oraz Administracja i przedsiębiorczość w kulturze, uczestniczka kursu CFR14

Ludmiła Głowacka

CFR14

Ludmiła Głowacka

CFR14

Fundator i Wiceprezes Fundacji “Przyjdź”, Specjalista ds. rozwoju i pozyskiwania funduszy. Pracuję z osobami z niepełnosprawnością, moją pasją są podróże, dobra kawa i jazda na rowerze.

Anna Peciakowska

Anna Peciakowska

Jest kreatywnym, kompetentnym i nieustannie rozwijającym się nauczycielem. Lubi ludzi w każdym wieku. Pracuje w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Blichowie, gdzie oprócz prowadzenia lekcji organizuje kampanie fundraisingowe na różne szkolne przedsięwzięcia. W życiu kieruje się zasadą Henry’ego Forda: “porażka jest jedynie okazją, aby spróbować i zacząć jeszcze raz, tylko mądrzej”.

Izabela Dąbrowska

Izabela Dąbrowska

Prezeska lubelskiej Fundacji “Dajemy Pomoc”.

Maja Kwiatkowska

Maja Kwiatkowska

Jest profesjonalną skrzypaczką i managerem. Jej domena to kompleksowa realizacja projektów artystyczno-edukacyjnych, organizacja, planowanie i realizacja festiwali, koncertów i projektów kulturalnych, prowadzenie negocjacji z artystami i instytucjami, a także pisanie wniosków o dotacje (m.in. europejskich, ministerialnych, samorządowych etc.) oraz pozyskiwanie sponsorów, partnerów i darczyńców. Od roku 2022 jest prezesem i dyrektorem Fundacji Malak.

Marta Gaworska

Marta Gaworska

Wiceprezeska Europejskiego Stowarzyszenia Promocji Aktywności Ruchowej 50+, instruktorka rekreacji ruchowej o różnych specjalnościach, wolontariuszka.  Zajmuje się organizacją programów oraz wydarzeń wspierających sprawność fizyczną i psychiczną osób starszych we współpracy z jednostkami samorządowymi, ministerialnymi, unijnymi. Na co dzień także mama czwórki dzieci, żona. W wolnych chwilach zgłębia tajniki metody Pilates, techniki windsurfingu, relacji człowieka z końmi.

Magdalena Sadłowska

Magdalena Sadłowska

Ekspertka w dziedzinie fundraisingu, komunikacji i zarządzania z 20 letnim doświadczeniem. Realizowała projekty door to door, kampanie telemarketingowe i lead generation dla największych polskich NGO (Amnesty International, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę). Ma na koncie znaczące projekty z partnerami biznesowymi, jak i kampanie społeczne skierowane do osób indywidualnych. Aktualnie wspiera NGO w budowaniu strategii fundraisingu, uzyskaniu stabilności finansowej oraz we współpracy z Enxoo sp. z o.o. w digitalizacji działań i wdrażaniu systemów CRM.

Agnieszka Gadomska

Agnieszka Gadomska

Fundraiserka, storytellerka, specjalistka ds. komunikacji fundraisingowej i marketingowej. Wcześniej związana była przez wiele lat z SOS Wioskami Dziecięcymi, obecnie od roku pracuje w Fundacji DKMS, gdzie opiekuje się przede wszystkim darczyńcami indywidualnymi.

Jan Łada

Jan Łada

Jest menedżerem ds. fundraisingu polskiej prowincji Szensztackiego Instytutu Sióstr Maryi. Wcześniej był odpowiedzialny za fundraising w Tato.Net, kierował zespołem ds. przedsiębiorczości w Kancelarii Prezydenta RP i był kustoszem muzeum – Izby Pamięci Generała Kuklińskiego w Warszawie. Jest zwolennikiem Porozumienia Bez Przemocy, standardu prostego języka i metody Sandlera. Uczestnik kursu CFR15, wiceprezes PSF.

Oskar Skoczeń

Oskar Skoczeń

Człowiek renesansu. Administratywista i obecnie student prawa. Partnerships Coordinator w United Nations Global Compact Network Poland.
Były urzędnik samorządowy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w sektorze MŚP oraz globalnych korporacjach. Certyfikowany operator drona.
Miłośnik retro komputerów. Członek Atari Online i Polskiego Towarzystwa Ochrony Dziedzictwa Technologicznego. Członek Rady Programowej Rotacyjnego Domu Kultury na Jazdowie.

Marzena Pawlusińska

CFR14

Marzena Pawlusińska

CFR14

Fundraiserka w Fundacji Służby Rodzinie „Nadzieja”. Psycholog w Domu Samotnej Matki im. Stanisławy Leszczyńskiej w Łodzi. Uczestniczka kursu CFR14.

Agata Wiencis

CFR14

Agata Wiencis

CFR14

Zajmuje się fundraisingiem na rzecz zwierząt hodowlanych. Jej aktualna pozycja to efekt połączenia 9-letniego doświadczenia w marketingu, strategii i komunikacji oraz w działaniu na rzecz zwierząt.
Opiekuje się darczyńcami, wspiera rozbudowę grupy darczyńców i odpowiada za komunikację z nimi na każdym etapie ścieżki. Uczestniczka kursu CFR14.

Anna Gryżewska

Anna Gryżewska

Od ponad 20 lat pracuję w trzecim sektorze. Dyrektor Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego. Lubi swoją pracę, atmosferę tej pracy i wspaniałych, dobrych ludzi, którzy stają na jej drodze, a to co lubi najbardziej to wyzwania…jakie przede nią stawia…

Marek Kidoń

Marek Kidoń

Członek Komisji ds. Pozyskiwania funduszy przy Prezydium Caritas Polska w latach 2005-2007. Absolwent Zawodowego Kursu Fundraiserów 2014. Członek Komisji Etyki Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu w latach 2015-2019. Fundraiser na rzecz Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze od 2023.

Aneta Żakiewicz

Aneta Żakiewicz

Od 2019 roku Prezes Stowarzyszenia Wspólne Szczęście, Kierownik Placówki Wsparcia Dziennego Wspólne Szczęście w Tuchowie, specjalista pracy socjalnej oraz animator lokalny w Dziale Rewitalizacji Społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie.

Beata Harasimowicz

Beata Harasimowicz

Wiceprzewodnicząca, menadżer zarządzający w zespole ds. merytorycznych w Związku Centralnym Dzieła Kolpinga w Polsce.

Aneta Redzińska

Aneta Redzińska

Koordynator ds. promocji i fundraisingu w Fundacji Uskrzydlamy.

Magdalena Rozmus

Magdalena Rozmus

Pasję związaną z pracą z ludźmi oraz rozwijaniem osobistym realizuje głównie poprzez prowadzenie szkoleń, warsztatów, indywidualnych treningów kompetencji osobistych i zawodowych, a także przez coaching i mentoring. Wspiera zarówno osoby indywidualne, jak i organizacje, pomagając im efektywnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać umiejętności psychospołeczne oraz skutecznie zarządzać procesem rozwojowym i edukacyjnym. Od 2016 roku pełni rolę wykładowcy akademickiego, specjalizując się w praktycznej psychologii biznesu, rozwoju osobistym, holistycznym modelu zdrowia i efektywnej nauce.

Ewa Tietianiec

Ewa Tietianiec

W swojej codziennej pracy kładzie nacisk na ciągłe budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych. Aktualnie odpowiada za relacje z darczyńcami w Fundacji Kromka Chleba w Tarnowie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, które obejmuje pracę w różnych sektorach i organizacjach, co przyczyniło się do zdobycia umiejętności, takich jak efektywne zarządzanie zespołem, tworzenie strategii biznesowej, kontrola finansów oraz doskonalenie procesów operacyjnych. Z łatwością podejmuje trudne decyzje, skutecznie rozwiązuje problemy i konsekwentnie osiąga cele organizacyjne.

Kaja Billert

Kaja Billert

Fundraiser i specjalista ds. komunikacji, studentka neuropsychologii, szczęśliwa żona i matka czwórki dzieci. Od 2023 roku członkini Instytutu Wiedzy o Rodzinie i Społeczeństwie. „Rodzina jest zbyt ważna, by o niej nie mówić!” to motto Organizacji, do której przynależy i z którą się utożsamia. Wierzy, że życie rodzinne stanowi jednocześnie obszar i okazję do niezwykłej przygody, a także jest ścieżką prowadzącą do osiągnięcia osobistego szczęścia.

Robert Drohomirecki

Robert Drohomirecki

Lotnik z blisko 10-letnim doświadczeniem oraz pasjonat baloniarstwa. Jest założycielem grupy Fly-Consulting, która do tej pory zorganizowała blisko 800 lotów dla ponad 4000 uczestników. Jego działania skupiają się głównie na obszarze Opola i okolic, ale wykraczają również poza granice Polski, obejmując organizację wypraw m.in. do Albanii, Rumunii czy Norwegii. W wyniku jego ogromnego zaangażowania w pomoc innym powstała Fundacja Podniebny Uśmiech, której jest fundatorem.

Sergiusz Panfiłow

Sergiusz Panfiłow

Jest przedsiębiorcą z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwami z zakresu produkcji, budownictwa, dystrybucji, usług profesjonalnych w segmencie B2B i B2C oraz IT. Od 2022 roku czynnie działa w Polsce, gdzie skupia się na pomocy w rozwoju przedsiębiorczości wśród imigrantów. Specjalizuje się we wsparciu osób samozatrudnionych i mikroprzedsiębiorców w segmencie Brick&Mortar.

Grzegorz Filipiak

Grzegorz Filipiak

Przedsiębiorca, absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz aktywny Członek Rady Poznańskiego Klubu Fundraisera – to tylko niektóre role, jakie pełni w swoim życiu. Zajmuje stanowisko Fundraisera w Fundacji Rozpal Nadzieję, gdzie działa z ogromnym zaangażowaniem. Angażuje się w działalność społeczną i  skupia się na wspieraniu osób potrzebujących poprzez różnorodne inicjatywy charytatywne, edukacyjne i społeczne. Dzięki jego roli w zespole Fundacji Rozpal Nadzieję, może aktywnie przyczyniać się do realizacji misji pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują.

Natalia Kusztal

Natalia Kusztal

Natalia jest osobą pełną zapału do pracy, motywacji i chęci do nieustannej nauki. Od 2016 roku związana z Kliniką Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej „Przylądek Nadziei” w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu. Zajmuje stanowisko koordynatorki ds. organizacyjnych. Do jej zadań należy między innymi działalność z zakresu komunikacji społecznej oraz współpraca z partnerami biznesowymi oraz społecznymi szpitala. Dlatego też rozwijanie się w dziedzinie fundraisingu jest dla niej niezwykle istotne. Do społeczności PSF dołączyła, żeby dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi oraz poszerzać swoje umiejętności.

Marcin Kuśmierski

Marcin Kuśmierski

Menedżer e-commerce z udokumentowaną historią pracy w branży marketingowej i reklamowej. Specjalizuje się w handlu elektronicznym, sprzedaży, zarządzaniu i marketingu. Jest osobą sumienną, odpowiedzialną i chętną do pracy. Najlepiej czuje się, gdy może współpracować z klientem. Dzięki swojemu optymistycznemu podejściu do życia z zapałem uczy się nowych rzeczy i nie boi się nadchodzących wyzwań. Od 2022 roku ściśle związany z Fundacją Instytut Psychologii Stresu, gdzie zajmuje się pozyskaniem środków na budowę ośrodka dla osób zmagających się z przewlekłym stresem.

Sławomir Dworski

Sławomir Dworski

„Idee i nauczanie św. Jana Paweł II zdefiniowały całe moje życie…” Prezes FSJP2

Fundator, założyciel i Prezes Fundacji Skarbowości im. Jana Pawła II, która działa nieprzerwanie od 2000 r. jako organizacja fundraisingowa budująca „żywe pomniki” ku czci i pamięci św. Jana Pawła II – integrując ludzi dobrej woli wokół szlachetnych celów poprzez dostarczanie Darczyńcom satysfakcji z pomagania.

Certyfikowany, zawodowy fundraiser /PSF, EFA/, informatyk, pasjonat sportu i historii. 

Ideę przewodnią swojej misji streszcza w jednym zdaniu: „Pomaganie to przywilej, a jeśli Ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze Coś warci…” 

Od ponad 24 lat współtworzy i zarządza projektami fundraisingowymi Fundacji, także o zasięgu międzynarodowym i we współpracy z innymi organizacjami. 

Pasjonat optymalizacji, profesjonalizacji i systemowych rozwiązań IT oszczędzających czas i zasoby ludzkie oraz przynoszących organizacji wymierne środki finansowe na działanie i rozwój. 

Współtwórca autorskiej, nowoczesnej, uniwersalnej i łatwej we wdrożeniu i obsłudze APLIKACJI CRM-NGO, z której może korzystać każda organizacja pragnąca rozwijać się dynamicznie, transparentnie, profesjonalnie i niezależnie – aplikacja umożliwiająca organizacjom m.in. tworzenie automatycznych portali zbiórek niezależnych od innych podmiotów oraz zarządzanie organizacją na wielu poziomach. 

Nagrodzony Medalem Św. Mateusza, wyróżnieniem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego w dziedzinie: Budowa Społeczeństwa Obywatelskiego, Srebrnym Krzyżem Zasługi nadanym przez Prezydenta RP za zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy i wsparcia, Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Skarbowości Rzeczypospolitej Polskiej.

Hubert Łaganowski

CFR15

Hubert Łaganowski

CFR15

Z sektorem organizacji pozarządowych związany od 10 lat. Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Aktywności Lokalnej DLA CIEBIE w Pobiedziskach. Posiadam 9 letnie doświadczenie w zarządzaniu NGO. Twórca wielu projektów z funduszy JST jak i fundacji korporacyjnych. Absolwent Szkoły Fundraisingu FAOO. Doświadczony współtwórca licznych projektów edukacyjno-terapeutycznych w swojej organizacji, eventów integracyjnych oraz akcji fundrasingowych (zbiórki środków na zakup specjalistyczny sprzęt dla podopiecznych, zbiórka środków na wkład własny do zakupu busa do przewozu uczestników WTZ, kampanie 1 % oraz cykliczne działania fundraisingowe na codzienną działalność instytucji). Dba o wizerunek organizacji na zewnątrz, kontakt z JST oraz biznesem. Prywatnie pasjonat koni, gry na gitarze, gór i prozy amerykańskiej.

Agata Rybicka

Agata Rybicka

Pracowita, sumienna i ambitna. Pracownik trzeciego sektora z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy z osobami w kryzysie bezdomności. Od 2012 roku zawodowo związana ze stowarzyszeniem Towarzystwa Pomocy im Św. Brata Alberta Koło Lubińskie. Odpowiedzialna za budowanie systemu wsparcia w placówkach, pozyskiwanie środków finansowych i wsparcia materialnego dla stowarzyszenia. Rozwój w dziedzinie fundraisingu jest dla mnie niezwykle istotny, ponieważ Fundraising stał się moim zawodem, misją i pasją jednocześnie.

Jadwiga Księżopolska

Jadwiga Księżopolska

Jadwiga swoją przygodę z trzecim sektorem rozpoczęła jeszcze w Warszawie w 2022 roku, pracując w biurze Zarządu Głównego Związku Sybiraków. Od 2023 roku skoncentrowała swoje wysiłki na rozwijaniu Fundacji Wkra Możliwości, gdzie działa z pasją i zaangażowaniem jako Wiceprezeska Zarządu. Stawia sobie za cel wspieranie społeczności oraz inspirowanie innych do tworzenia zmian na lepsze.

Danuta Gerts

CFR15

Danuta Gerts

CFR15

Od 6 lat zajmuję się realizacją projektów unijnych w zakresie szkoleń oraz aktywizacji zawodowej. Byłam koordynatorem projektu Rehabilitacji Kompleksowej dla osób z niepełnosprawnością. Od 4 lat pracuje jako pośrednik i trener pracy. Jestem prezesem Fundacji Akademia, która wspiera młode talenty.

Przemysław Laskowski

CFR15

Przemysław Laskowski

CFR15

Prezes przedsiębiorstwa społecznego- Instytutu “Równość i Dostępność” sp. z o. o. Od kilkunastu lat związany z III sektorem. Słuchacz studiów MBA “Zarządzanie III sektorem” oraz zawodowego kursu fundrasingu. Związany z Fundacją “AKADEMIA”, w której zajmuje się wsparciem w nawiązywaniu kontaktów z darczyńcami.

Marta Kubisztal

Marta Kubisztal

Jestem osobą otwartą i pełną pozytywnej energii i entuzjazmu. Moją zaletą jest to, że lubię się rozwijać, a każde nowe wyzwanie dodaje mi motywacji do działania. Uwielbiam pracować z ludźmi. Posiadam bogate doświadczenie w pracy jako terapeuta zajęciowy oraz pedagog-wychowawca. W trakcie swojej kariery pracowałam w różnych placówkach, gdzie z zaangażowaniem wspierałam rozwój i terapię osób w różnym wieku. Moje doświadczenie obejmuje pracę zarówno w środowiskowych domach pomocy, jak i ośrodkach kulturalno-oświatowych oraz domach dziecka.

Dorota Kosewska

Dorota Kosewska

Dorota Kosewska od 2022 roku pełni rolę fundraisera w działającym od ponad 100 lat Towarzystwie Opieki nad Ociemniałymi w Laskach, dając szansę na godne życie osobom niewidomym i wspierając je na każdym etapie. Warto podkreślić, że placówki Organizacji, do której przynależy, oferują kompleksową pomoc, włączając naukę, rehabilitację wzroku i wsparcie dla osób z upośledzeniem umysłowym. Dział tyflologii zajmuje się zaś badaniem problemów związanych z utratą wzroku i ich rozwiązywaniem poprzez interdyscyplinarne podejście naukowe.

Patryk Krawczyk

CFR15

Patryk Krawczyk

CFR15

Politolog, społecznik, optymista. Od liceum zangażowany społecznie i politycznie. Lubię używać głosu- czasem w dyskusji, czasem śpiewając na scenie. Od dwóch latach działam w Stowarzyszeniu Centrum PISOP gdzie wspieram organizacje pozarządowe w rozwoju. Zajmuję się społeczną odpowiedzialnością biznesu, współpracą firm z ngosami i wolontariatem pracowniczym.

Jakub Gietka

Jakub Gietka

Jakub Gietka, aktywista na rzecz praw osób z niepełnosprawnościami. Absolwent kierunku finanse i rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów magisterskich na kierunku Master in Management na Akademii Leona Koźmińskiego. Fundator i Prezes Zarządu Fundacji Celując w Przyszłość, której celem jest wsparcie niezależności osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie zmian legislacyjnych na rzecz poprawy ich warunków życia i możliwości zatrudnienia. Powołany przez Rzecznika Praw Obywatelskich do Rady Osób z Niepełnosprawnościami. W ujęciu międzynarodowych Jakub aktywnie działa w organizacjach, m.in. jako członek Social Policy Action Group w EURORDIS oraz Adult Committee w SMA Europe. Brał również udział w projekcie „Inkluzywna SGH”, gdzie pracował nad adaptacją kampusu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Reprezentował Polskę na V Parlamencie Europejskim Osób z Niepełnosprawnościami w Brukseli. Jakub był także zaangażowany w projekt „DREE – Disability Rights in European Elections”, realizowany przez European Disability Forum we współpracy z Instytutem Niezależnego Życia oraz Polskim Forum Osób z Niepełnosprawnościami. Projekt ten miał na celu zwiększenie świadomości na temat praw osób z niepełnosprawnościami w kontekście wyborów europejskich i promowanie aktywizmu wśród młodych osób z niepełnosprawnościami.

Anna Stefańska

Anna Stefańska

Anna Stefańska rozpoczęła swoją karierę od księgowości. Zanim wstąpiła do trzeciego sektora, zdobywała doświadczenie przez kilkanaście lat w Departamencie Podatków PKO BP SA. Od pięciu lat pełni funkcję Dyrektora Finansowego i Członka Zarządu w UNICEF Polska, gdzie skupia się na kontroli i transparentności finansów oraz doskonaleniu procesów operacyjnych. Anna jest nie tylko specjalistką w swojej dziedzinie, ale także pasjonatką szkoleń, głównie z zakresu księgowości i podatków. Dołącza do PSF, aby dzielić się wiedzą i zdobywać nowe doświadczenia w sektorze NGO.

Justyna Schaefer-Kurkowiak

CFR15

Justyna Schaefer-Kurkowiak

CFR15

Działaczka społeczna, od 18 lat związana z sektorem pozarządowym. Prezeska zarządu Fundacji Niwa Edukacji i Rozwoju. Specjalistka ds. komunikowania i rozwoju lokalnego. Pomysłodawczyni i koordynatorka wydarzeń kierowanych do liderów społecznych takich jak np.: Konkurs Działania Godne Uwagi, Targi Ekonomii Społecznej – Jarmark Pomysłów, Forum Liderów. Współpracuje z regionalnymi mediami promując działania organizacji społecznych i przedsiębiorstw społecznych. Wspiera budowanie partnerstw organizacji społecznych z biznesem m.in. w ramach wolontariatu pracowniczego. Wchodzi w skład redakcji Magazynu o społecznej odpowiedzialności As Biznesu. Członkini Regionalnej Informacyjnej Grupy Roboczej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w latach 2008-2011), Regionalnego Komitetu Ekonomii Społecznej oraz Wielkopolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Aneta Macheta

Aneta Macheta

Aneta Macheta jest doświadczonym pracownikiem administracyjnym, specjalizującym się we wspieraniu małych firm w ich rozwoju. Z wykształcenia jest pedagogiem kulturalno-oświatowym, co pozwala jej na twórcze podejście do pracy oraz skuteczne wspieranie organizacji w różnych aspektach ich działalności. W swoim życiu zawodowym, z sukcesem łączy swoje umiejętności organizacyjne i administracyjne z pasją do pracy z ludźmi. Jako instruktorka harcerska, posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu grup młodzieżowych oraz organizowaniu licznych wydarzeń i programów edukacyjnych. Jedną z jej największych pasji jest wspieranie osób i organizacji poprzez pozyskiwanie grantów na działalność charytatywną. Swoje umiejętności w tym zakresie wykorzystuje na arenie międzynarodowej, zdobywając fundusze na projekty wspierające Polonię i Polaków w Wielkiej Brytanii, Argentynie i USA. Od codzienności odrywają ją podróże i poezja śpiewana.

Magda Orłowska

Magda Orłowska

Magda jest założycielką i prezeską Fundacji Per Mondo działającej na rzecz zwierząt. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i marketingu oraz w realizacji i rozliczaniu projektów. Swoją przygodę z Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu zaczęła w 2023 roku, gdy ukończyła Certyfikowany Kurs Fundraisera CFR14.

Katarzyna Kuźmicz

Katarzyna Kuźmicz

Jestem kreatywną i współpracującą osobą z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, pracy z klientem i rekrutacji. Chętnie nawiązuje relacje biznesowe, wykorzystuje moje umiejętności komunikacyjne oraz empatię dzięki, której potrafię zrozumieć potrzeby drugiego człowieka. Rozwój własny jak i firmy jest dla mnie priorytetem, ważne są dla mnie wspólne cele oraz wartości. Fundraising jest sztuką budowania relacji, a właśnie na tym zależy mi zarówno w pracy jak i w życiu osobistym i duchowym.

Małgorzata Borczyk

Małgorzata Borczyk

Project manager, specjalistka w zakresie aplikacji o dotacje ze środków prywatnych, krajowych, europejskich.

Od 15 lat opracowuje i koordynuje programy i projekty od pomysłu po końcowe wdrożenie. Wykonuje analizy potrzeb, ryzyka, studia wykonalności projektów. Przygotowuję kompleksowo dokumentację aplikacyjną o granty, dofinansowania, niskooprocentowane i częściowo umarzalne pożyczki. Opracowuje i kieruję realizacją programów profilaktycznych i zdrowotnych z zakresu zdrowia psychicznego (profilaktyki depresji, promocji zdrowia psychicznego, przeciwdziałania alkoholizmowi), przeciwdziałania otyłości, wydłużenia sprawności psychofizycznej osób starszych. Prowadzę negocjacje umów, buduje zespoły projektowe i nimi zarządzam. Z sukcesem zaprojektowałam i zrealizowałam ponad 87 projektów pozyskując na nie dofinansowanie na łączną kwotę ponad 41 milionów zł. Obszar zrealizowanych projektów i programów obejmował m.in.: zdrowie, edukację, sport i aktywność fizyczną, pomoc społeczną, współpracę międzynarodową, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i uzależnieniom.

Organizacje, w których pracują nasi członkowie