KIM JESTEŚMY?
Fundacja Kromka Chleba rozpoczęła działalność w 2003 roku. Została utworzona, by nieść autentyczną, wymierną i praktyczną pomoc ludziom, którzy znajdują się w najtrudniejszych sytuacjach życiowych: bezdomnym, samotnym, chorym, pozbawionym nadziei, jaką daje akceptacja i zrozumienie. Fundacja należy do grona polskich Organizacji Pożytku Publicznego. Prowadzi Misję Dworcową dla osób bezdomnych i Tarnowski Uniwersytet Trzeciego Wieku dla osób starszych. Uruchamia swój największy projekt – nowoczesne hospicjum stacjonarne wraz z poradniami w Tarnowie dla osób nieuleczalnie chorych na nowotwory. Fundacja Kromka Chleba realizuje ponadto szereg projektów na rzecz lokalnej społeczności. Więcej o działalności Fundacji: www.kromkachleba.pl oraz w artykule:
Miejsce pracy: Warszawa lub Tarnów
PROFIL KANDYDATA/KANDYDATKI
Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, lubiącej grafik pełen spotkań i telefonów oraz kontaktów z ludźmi, a także otwartej na wyzwania. Ważne jest dla nas utożsamianie się z wartościami i misją Fundacji.
Fundraiser w naszej organizacji to osoba, która będzie systematycznie i od początku współpracy nawiązywać relacje biznesowe, proponować współpracę/sponsoring/sprzedaż naszych produktów i usług społecznych.
W naszej Fundacji realizujemy programy wspólnie, ucząc się od siebie wzajemnie i pomagając sobie w nowych wyzwaniach. Zadbamy o to, by dobrze przygotować, przeszkolić i na co dzień wspierać nową osobę w naszym zespole. Praca w naszej Fundacji to duża samodzielność, ale nigdy samotność! Liczymy na Twoją inicjatywę i samodzielność, ale zawsze będziemy służyć wsparciem i doświadczeniem.
PROFIL STANOWISKA
Fundraiser/ka to osoba odpowiedzialna za:
● budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami, darczyńcami i partnerami, opartych na zaufaniu i koncentracji wokół wartości i misji Fundacji,
● opracowanie wraz z zarządem i zespołem planów strategicznych dot. pozyskiwania funduszy oraz ich realizacja,
● rozliczanie i ewaluacja działań fundraisingowych,
● współpraca przy działaniach promocyjnych skierowanych do sponsorów i darczyńców, w tym współtworzenie i prowadzenie kampanii fundraisingowych,
● zarządzanie współpracą z darczyńcami (w tym m.in.: obsługa dokumentacji i raportów),
● śledzenie trendów i poszukiwanie nowych pomysłów na działania fundraisingowe.
NASZE WYMAGANIA
● doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów do współpracy,
● doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy od osób indywidualnych i/lub instytucji lub sprzedaży/marketingu/koordynacji projektów społecznych (niekoniecznie na stanowisku fundraisera),
● otwartość na kontakty i umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi,
● samodzielność – tworzenie własnych harmonogramów pracy i ich terminowa realizacja,
● pozytywne nastawienie i odwaga w podejmowaniu się nowych wyzwań,
● znajomość programów z pakietu MS Office oraz umiejętność swobodnego korzystania z innych programów biurowych i systemów do zarządzania i obsługi projektów
● gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie, udziału w eventach
MILE WIDZIANE
● doświadczenie w dziale marketingu, fundraisingu lub sprzedaży,
● umiejętność redagowania informacji – w tym także zdolność do przejrzystego raportowania swoich osiągnięć oraz tworzenia ciekawych, przekonywujących komunikatów do potencjalnych darczyńców,
● znajomość języka angielskiego.
CO OFERUJEMY
● telefon i laptop służbowy,
● umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu lub B2B, w formule hybrydowej, (Warszawa, Tarnów)
● atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz premia zależna od wyników,
● pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji,
● możliwość rozwoju – szkolenia i doskonalenia swoich umiejętności.
REKRUTACJA
Prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym na adres fundacja@kromkachleba.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu rekrutacji.
Link do ogłoszenia w serwisie pracuj.pl:
https://www.pracuj.pl/praca/