Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Koordynowanie i rozwijanie programu lojalnościowego dla darczyńców
- Rozwijanie strategii utrzymania i odzyskania darczyńców regularnych
- Identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań donor – centrycznych we współpracy z innymi obszarami fundraisingu indywidualnego
- Planowanie i realizacja innowacyjnych, angażujących kampanii fundraisingowych
- Dbanie o spójność komunikacji z darczyńcami regularnymi oraz koordynowanie działań utrzymaniowych
- Przygotowanie, produkcja i rozwój materiałów fundraisingowych WWF
- Analiza danych dotyczących darczyńców regularnych w celu zrozumienia ich zachowań i preferencji
- Przygotowanie i zarządzanie budżetem związanym z działaniami utrzymaniowymi
Nasze wymagania:
- Identyfikacja z misją i wartościami Fundacji
- Min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów z obszaru fundraisingu lub marketingu
- Doświadczenia w tworzeniu i redagowaniu treści oraz materiałów fundraisingowych lub marketingowych
- Umiejętność samodzielnego planowania i wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Doskonała zdolność nawiązywania relacji interpersonalnych i efektywna komunikacja
- Umiejętność pracy zespołowej i proaktywnego podejścia do szukania rozwiązań
- Kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań wzmacniających relację z darczyńcami
- Znajomość angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
- Doświadczenie w tworzeniu programów lojalnościowych dla klientów/darczyńców
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM) będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę z sensem i misją w jednej z największych Fundacji zajmujących się ochroną środowiska i zmianą klimatu na świecie
- Wynagrodzenie w przedziale 6 500 – 8 500 zł brutto
- Rozwój i naukę podczas pracy przy angażujących, lokalnych i międzynarodowych projektach
- Elastyczne godziny pracy
- Dodatkowy płatny urlop
- Dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej
- Biuro PSYjazne czworonogom