Skip to main content

SZKOLENIA I USŁUGI

Fundraising Ma Moc3

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza organizacje pozarządowe do udziału w projekcie "Fundraising Ma Moc3!", którego głównym komponentem jest 4-dniowy kurs fundraisingu.

Czas, miejsce, koszty

TERMINY OGŁOSIMY WKRÓTCE
11-12.06.2024

Brain Embassy
ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa

1200 zł
brutto

Dla kogo?

  • Początkujących i doświadczonych fundraiserów,
  • Wszystkich zaangażowanych w trzeci sektor i społeczników,
  • Zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń.
  • Osób rozważających przebranżowienie się,
  • Zainteresowanych dynamicznym obszarem życia społecznego.

Czego się nauczysz?

Skutecznej komunikacji
z darczyńcami

Metod pozyskiwania
funduszy

Kodeks etycznego
fundraisera

Budowy kampanii
fundraisingowej

Plan szkolenia

Dzień 1: Podstawy i narzędzia fundraisingu

  • Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
  • Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
  • Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
  • Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
  • Ćwiczenie: test spinacza – jak pokonać opór przed proszeniem?
  • Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
  • Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
  • Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
  • Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
  • Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
  • Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
  • Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
  • Pytania, podsumowanie.

Dzień 2: Kampanie fundraisingowe i warsztat komunikacji z darczyńcami

  • Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
  • Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
  • Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
  • Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
  • Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
  • Co powinna zawierać oferta współpracy?
  • Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
  • Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
  • Pytania i odpowiedzi.

Weź udział w szkoleniu i stań się głosem swojej organizacji. Czyń dobro zdobywając niezbędne umiejętności, które zrewolucjonizują Twoje działania na rzecz społeczeństwa!