Dwudniowe szkolenie online z fundraisingu 20-21.03.2024 r.

Efektywne pozyskiwanie środków dla Twojej organizacji stanie się łatwiejsze, gdy zdobędziesz cenne umiejętności od praktyków, którzy działają w fundraisingu na co dzień. Dołącz do nas na dwudniowym szkoleniu online z fundraisingu, które odbędzie się zdalnie, na platformie Zoom, w dniach 20-21.03.2024 r., w godzinach 09:00 – 15:00. Koszt udziału w szkoleniu wynosi 990 zł brutto. 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • początkujących i doświadczonych fundraiserów,
  • wszystkich zaangażowanych w trzeci sektor i społeczników,
  • zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń.
  • osób rozważających przebranżowienie się,
  • zainteresowanych dynamicznym obszarem życia społecznego.


Nasi praktycy podzielą się tajnikami:

  • skutecznej komunikacji z darczyńcami,
  • metod pozyskiwania funduszy,
  • kodeksu etycznego fundraisera,
  • budowy kampanii fundraisingowej.


PLAN SZKOLENIA
Dzień 1: Podstawy i narzędzie fundraisingu

  • Fundraising w organizacji – filantropia dostępna dla każdego.
  • Zdobywanie funduszy – pierwsze kroki ku systematycznemu dopływowi środków.
  • Specyfika zawodu fundraisera – kto nadaje się do tej roli i jak efektywnie ją zorganizować?
  • Misja i wizja organizacji – fundamenty stabilności finansowej.
  • Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – kluczowy czynnik sukcesu.
  • Zamiana obcej osoby w darczyńcę – skuteczne strategie.
  • Wpływ wizerunku na pozyskiwanie funduszy.
  • Zdrowe finanse organizacji – dywersyfikacja, stabilizacja i rozwój budżetu.
  • Warunki powodzenia skutecznego fundraisera.
  • Arsenal metod fundraisingowych i ich praktyczne zastosowanie.
  • Kodeks etyczny fundraisera – uczciwe zarządzanie finansami.


Dzień 2: Kampanie fundraisingowe i warsztat komunikacji z darczyńcami

  • Kampania fundraisingowa – od pomysłu do sukcesu finansowego.
  • Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
  • Rozpoznanie oczekiwań sponsorów – unikaj nieudanych próśb i działaj skutecznie.
  • Przygotowania do składania ofert – kluczowy krok przed rozpoczęciem zbiórki.
  • Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło informacji o sponsorach.
  • Elementy skutecznej oferty współpracy.
  • Miniwarsztat 1: Umawianie spotkania – skuteczna rozmowa telefoniczna.
  • Miniwarsztat 2: Zdobycie wsparcia finansowego – rozmowa twarzą w twarz.


Weź udział w szkoleniu i stań się głosem swojej organizacji. Czyń dobro zdobywając niezbędne umiejętności, które zrewolucjonizują Twoje działania na rzecz społeczeństwa!