Dwudniowe szkolenie online z fundraisingu 22-23 stycznia 2024r.

Jak skutecznie pozyskiwać środki dla swojej organizacji? Jak być głosem ludzkich spraw, mieć z tego satysfakcję i sukcesy? Naucz się tego od ludzi, którzy w trzecim sektorze osiągają sukces. Nasze szkolenia prowadzą tylko praktycy, a nie teoretycy, którzy o fundraisingu przeczytali w książkach.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza na dwudniowe szkolenie online z fundraisingu, które odbędzie się zdalnie (na platformie Zoom) w dniach 22-23 stycznia 2024 roku w godzinach 09:00 – 15:00.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  1. Dla początkujących, jak i doświadczonych fundraiserów.
  2. Dla wszystkich działaczy trzeciego sektora i społeczników.
  3. Dla zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń.
  4. Dla wszystkich, którzy myślą o przebranżowieniu się.
  5. Dla osób, które chcą zapoznać się z nową, dynamicznie rozwijającą się dziedziną życia społecznego.

Dołącz do nas i poznaj tajniki:

  1. Sposobów komunikacji z darczyńcami.
  2. Metod pozyskiwania funduszy.
  3. Kodeksu etycznego fundraisera.
  4. Budowania kampanii fundraisingowej.

Dzień 1: PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU
1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
5. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
6. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
7. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
8. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
9. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
10. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
11. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
12. Pytania, podsumowanie.


Dzień 2: KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI
1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
6. Co powinna zawierać oferta współpracy?
7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
9. Pytania i odpowiedzi.

Koszt udziału: 990 zł brutto.