Dwudniowe szkolenie online z fundraisingu​

Zapraszamy na dwudniowe szkolenia z fundraisingu!

Jak skutecznie pozyskiwać środki dla swojej organizacji? Jak być głosem ludzkich spraw, mieć z tego satysfakcję i sukcesy? Naucz się tego od ludzi, którzy w trzeci sektorze osiągają sukces. Nasze szkolenia prowadzą tylko praktycy, a nie teoretycy, którzy o fundraisingu przeczytali w książkach.

fundraising

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie dwudniowe z fundraisingu?

  • dla początkujących, jak i doświadczonych fundraiserów 
  • dla wszystkich działaczy trzeciego sektora i społeczników
  • dla zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń
  • dla wszystkich, którzy myślą o przebranżowieniu się
  • dla osób, które chcą zapoznać się z nową, dynamicznie rozwijającą się dziedziną życia społecznego

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Praktyczną wiedzę przekazaną przez ludzi, którzy wszystko to o czym Ci powiedzą już przetestowali i sprawdzili, że działa;
  • Nauczysz się jakich błędów nie popełniać i co zrobić, aby fundraising popłacał – Tobie i organizacji, którą reprezentujesz;
  • Poznasz historie i case-studies ludzi, którzy stworzyli nowoczesny polski fundraising;
  • Będziesz mógł kontynuować swoją przygodę jako fundraiser zapisując się po szkoleniu do naszego Stowarzyszenia!

Wybrane recenzje dwudniowych szkoleń z fundraisingu

Terminy najbliższych szkoleń:

30-31 maja 2022 (online)

Wkrótce ogłosimy kolejne terminy.

Liczba miejsc: 15

Minimalna liczba uczestników: 10 (w razie niezebrania całej grupy szkolenie zostaje przesunięte na kolejny miesiąc)

Koszt szkolenia online to 750 zł lub 650 zł w przypadku płatności do 10 dni przed rozpoczęciem.

Szkolenia online odbywają się na platformie ZOOM. Każdy uczestnik otrzymuje po zakończeniu pakiet prezentacji, materiałów i zapisów wideo z każdego dnia szkolenia. Wszystkim absolwentom przyznawane jest również zaświadczenie, w formie fizycznej i cyfrowej, ukończenia szkolenia sygnowane przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.

Program szkolenia

Dzień 1: 9:00 – 15:00 – PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU

1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
5. Ćwiczenie: test spinacza – jak pokonać opór przed proszeniem?
6. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
7. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
8. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
9. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
10. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
11. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
12. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
13. Pytania, podsumowanie.

Dzień 2: 9:00 – 15:00 – KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI

1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
6. Co powinna zawierać oferta współpracy?
7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
9. Pytania i odpowiedzi.

Zapisz się wcześniej i otrzymaj 100 zł rabatu!

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Sebastian Węglarz
Specjalista ds. szkoleń
s.weglarz@fundraising.org.pl
+48 698 150 342

fundraising

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
szkolenia@fundraising.org.pl
+48 12 423 80 07

Obserwuj nas w mediach społecznościowych.