Obudź wiosenną hojność u swoich darczyńców. Zainspiruj ich i przekonaj do zainwestowania w Twój projekt.
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza na dwudniowe szkolenie online z fundraisingu, które odbędzie się zdalnie w dniach 25-26 kwietnia 2022 roku.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? – dla początkujących, jak i doświadczonych fundraiserów – dla wszystkich działaczy trzeciego sektora i społeczników – dla zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń – dla wszystkich, którzy myślą o przebranżowieniu się – dla osób, które chcą zapoznać się z nową, dynamicznie rozwijającą się dziedziną życia społecznego
Dołącz do nas i poznaj tajniki: – sposobów komunikacji z darczyńcami – metod pozyskiwania funduszy – kodeksu etycznego fundraisera – budowania kampanii fundraisingowej
Dzień : PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU 1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego. 2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy? 3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych? 4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej? 5. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb? 6. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę? 7. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze? 8. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok. 9. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia. 10. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania. 11. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami. 12. Pytania, podsumowanie.
Dzień : KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI 1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy. 2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii. 3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie? 4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert. 5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach. 6. Co powinna zawierać oferta współpracy? 7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna. 8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie. 9. Pytania i odpowiedzi.
Koszt uczestnictwa: 750 zł Zapisz się do 15.04 i zaoszczędź 100 zł. Mamy tylko 15 miejsc. Wszyscy absolwenci otrzymają dyplom ukończenia szkolenia w wersji cyfrowej i fizycznej, sygnowany przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.