Dwudniowe szkolenie stacjonarne​ z fundraisingu

Zapraszamy na dwudniowe szkolenia z fundraisingu!

Wracamy do sprawdzonej formuły dwudniowych szkoleń z fundraisingu. Już wkrótce będziemy mieli okazję zobaczyć się na sali, aby nauczyć się skutecznych i sprawdzonych technik pozyskiwania środków na działalność w trzecim sektorze.

Jak skutecznie pozyskiwać środki dla swojej organizacji? Jak być głosem ludzkich spraw, mieć z tego satysfakcję i sukcesy? Naucz się tego od ludzi, którzy w trzecim sektorze osiągają sukces. Nasze szkolenia prowadzą tylko praktycy, a nie teoretycy, którzy o fundraisingu przeczytali w książkach.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Praktycznej wiedzy przekazanej przez ludzi, którzy wszystko to o czym Ci powiedzą już przetestowali i sprawdzili, że działa;
  • Jakich błędów nie popełniać i co zrobić, aby fundraising popłacał – Tobie i organizacji, którą reprezentujesz;
  • Poznasz historie i case-studies ludzi, którzy stworzyli nowoczesny polski fundraising;
  • Będziesz mógł kontynuować swoją przygodę jako fundraiser zapisując się po szkoleniu do naszego Stowarzyszenia;
  • Zdobędziesz nowe znajomości i kontakty w świecie fundraisingu.

Terminy najbliższych szkoleń:

21-22.02.2022 (szkolenie stacjonarne na sali w Warszawie)

Liczba miejsc: 15

Minimalna liczba uczestników: 10

Koszt szkolenia stacjonarnego to 1200 zł lub 1100 zł w przypadku płatności do 10 dni przed rozpoczęciem.

Miejsce szkolenia:
📍 Brain Embassy ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa [https://g.page/brain-embassy-warszawa?share]

Program szkolenia

Dzień 1: 9:00 – 15:00 – PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU

1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
5. Ćwiczenie: test spinacza – jak pokonać opór przed proszeniem?
6. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
7. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
8. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
9. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
10. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
11. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
12. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
13. Pytania, podsumowanie.

Dzień 2: 9:00 – 15:00 – KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI

1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
6. Co powinna zawierać oferta współpracy?
7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
9. Pytania i odpowiedzi.

Zapisz się wcześniej i otrzymaj 100 zł rabatu!

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

Wszyscy absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia sygnowane przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu w formie fizycznej, jak i cyfrowej.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Sebastian Węglarz
Specjalista ds. szkoleń
s.weglarz@fundraising.org.pl
+48 698 150 342